حضور گزینه پرسپولیس در جام جهانی رویا شد!

به گزارش ساناپرس، یکی از بازیکنانی که امید زیادی به حضور درجام جهانی قطر را داشت با تعویض کی‌روش بجای اسکوچیچ دیگر در فهرست تیم ملی قرار نگرفت.

لیست نفرات منتخب کارلوس کی‌روش برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی درحالی اعلام شد که تغییراتی نسبت به فهرست جدید دراگان اسکوچیچ داشت و مطابق انتظار، برخی بازیکنان با وجود نمایش خوبی که در این فصل داشتند، نتوانستند به لیست نهایی برسند و در این بین، میلاد زکی‌پور هم در این بین جایی پیدا نکرد.

میلاد زکی‌پور که پس از دو سال بازی در گل‌گهر احتمال حضورش در پرسپولیس مطرح شده بود ولی در نهایت سپاهان را انتخاب کرد، در هفته‌های اخیر بیشتر از امید نورافکن در پست دفاع چپ به کار گرفته شده و توانسته جایگاه خود در این تیم را به دست بیاورد، اما با این وجود در رسیدن به تیم ملی ناکام ماند.

مدافع چپ پیشین استقلال که در نخستین حضور ثابت خود در ترکیب سپاهان در این فصل توانست دو گل مقابل گل‌گهر سیرجان بزند، دو هفته قبل و بنابر اعلام ژوزه مورایس همراه با شهریار مغانلو و یاسین سلمانی به تهران سفر کرده بودند تا به سفارت اتریش بروند و در اردوی تیم ملی حاضر باشند، اما حالا زکی‌پور از این لیست جا مانده است.

زکی‌پور که در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک نیز یکی از مهره‌های ثابت سپاهان بود و عملکرد خوبی در سمت چپ خط دفاعی تیمش داشت و دو نفوذ خطرناک هم انجام داد، حالا نامش در لیست تیم ملی و ۶ دعوت شده سپاهان به چشم نمی‌خورد و برخلاف او، رامین رضاییان و محمد کریمی که در فهرست قبلی نبودند، به این لیست رسیده‌اند.

اخبارورزش
پربازدیدتیم ملی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی