برنامه دولت برای افزایش حقوق ها/ حقوق فرهنگیان در اولویت

به گزارش ساناپرس؛ معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان پس از ١۴ سال در دولت مردمی، گفت: دولت سیزدهم توانست این قانون را اجرا کند و معلمان تا پایان سال به حق و حقوق خود می‌رسند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان پس از ١۴ سال در دولت مردمی، گفت: دولت سیزدهم توانست این قانون را اجرا کند و معلمان تا پایان سال به حق و حقوق خود می‌رسند.

مرتضوی گفت: دولت سیزدهم با اجرای قانون کاری کرد تا معلمان بتوانند تا پایان سال به حق و حقوق خود برسند.

سید صولت مرتضوی روز سه شنبه در مراسم ارسال تجهیزات به هنرستان‌های استان البرز در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی نگاه دولت به فرهنگ را نگاهی برگرفته از آموزه‌های دینی و رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین مصوبات سفر‌های استانی دولت در حوزه آموزش و پرورش رقم خورده است.

او می گوید: تعلیم و تربیت می‌تواند زمینه‌های توسعه همه جانبه را برای هر کشوری رقم بزند و به تعبیر امام راحل این کار همچون عبادتی محسوب می شود که خروجی آن بندگی برای خداست.

معاون اجرایی رئیس جمهور با یادآوری اینکه در ساحت تعلیم و تربیت شخصیت‌هایی تربیت می‌شوند که برخی از آن‌ها تحول ساز و تاریخ ساز هستند، گفت: دولت آیت الله رئیسی در ساختار تحولی، مبنای تحول را در آموزش و پرورش قرار داده است.

او با بیان اینکه حدود ١۶ میلیون دانش‌آموز امسال، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که ۵۵٠ هزار دانش‌آموز در استان البرز سکونت دارند، می گوید: برای تحول در حوزه آموزش و پرورش نیاز است به دو مقوله دانش بنیان بودن و اشتغال محور بودن آموزش‌ها توجه شود.

مرتضوی پس از بازدید از کامیون‌های ارسال تجهیزات آموزشی به هنرستان‌های استان البرز، گفت: امروز بیش از ٨١ میلیارد تومان تجهیزات به صورت نمادین جمع آوری شده تا به سایر مدارس استان ارسال شود که این اقدام جهادی جای قدردانی دارد.

در این مراسم از چند دانش‌آموز برتر هنرستان‌های استان البرز تقدیر به عمل آمد.

اخباراقتصاد
پربازدیدحقوق
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی