سورپرایز یحیی با دو غول / پرسپولیس فقط حالا حریف می طلبد/ استقلال از دربی انصراف می دهد؟

به نظر می‌رسد در بازی هفته هفتم شاهد حضور همزمان دو مهاجم خارجی پرسپولیس در ترکیب سرخ‌ها باشیم.

اگرچه لوکادیا طی هفته‌های اخیر فوق العاده ظاهر شده و به تنهایی بار خط حمله پرسپولیس و گلزنی این تیم را به دوش کشیده اما این پایان ماجرا نیست و یحیی هنوز یک مهاجم زهردار دیگر را در تیمش دارد که باید از او نیز بهره ببرد.

شیخ دیاباته دیگر مهاجم یحیی است که هنوز برای سرخ‌ها بازی نکرده است. او دو هفته قبل با قراردادی یک‌ساله به پرسپولیس پیوست و بلافاصله آی تی سی و کارت بازی اش نیز صادر شد تا مشکلی برای همراهی پرسپولیس نداشته باشد اما با تصمیم یحیی نه تنها این بازیکن به میدان نرفت بلکه نامش حتی در لیست 20 نفره پرسپولیس برای دو بازی با هوادار و نفت مسجدسلیمان نیز دیده نشد.

به هرحال دوری طولانی مدت دیاباته از شرایط تمرینی و مسابقه باعث شده یحیی برای استفاده از او صبوری کند و حالا با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ بهترین فرصت آماده سازی در اختیار دیاباته قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد دیاباته قرار است در هفته هفتم و در بازی با تراکتور به میدان برود تا بالاخره از زوج تماشایی لوکادیاباته (لوکادیا و دیاباته) در این بازی خانگی رونمایی شود. مگر این که یحیی گل محمدی باز هم بخواهد با حضور این مهاجمان آماده تیمش را با همان سیستم یک مهاجمه به میدان بفرستد که البته بسیار بعید و دور از ذهن است.

گفتنی است هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر قرار است بعد از اردوی تیم ملی در اتریش برگزار شود.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی