تاج از فدراسیون خداحاظی کرد؟/ تیم ملی دوباره به اسکوچیچ رسید

قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت : فدراسیون فوتبال ۶۳ میلیارد در حساب خود دارد که ۴۰ میلیارد آن از محل بودجه یارانه هاست، یعنی دقیقا مربوط به نون و آب مردم است پس در خصوص فوتبال هم مسئولیم هم بقیه را پاسخگو می کنیم

سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون فوتبال ۶۳ میلیارد در حساب خود دارد که ۴۰ میلیارد آن از محل بودجه یارانه هاست، یعنی دقیقا مربوط به نون و آب مردم است پس در خصوص فوتبال هم مسئولیم هم بقیه را پاسخگو می‌کنیم.

این نماینده مجلس گفت: وزیر اطلاعات را به مجلس دعوت خواهیم کرد تا در خصوص اتفاقات مختلف انتخابات فدراسیون فوتبال پاسخ دهند.

تاج گفته «استعلام قضایی من را به نهادهای نظارتی داده اند، آن هابررسی کردند مرا تایید کردند». ما با استناد همین صحبت از وزارت ورزش و نهادهای نظارتی سوال خواهیم کرد.

قاضی زاده افرود: فدراسیون فوتبال ۶۳ میلیارد در حساب خود دارد که ۴۰ میلیارد آن از محل بودجه یارانه هاست، یعنی دقیقا مربوط به نون و آب مردم است پس در خصوص فوتبال هم مسئولیم هم بقیه را پاسخگو میکنیم.

از رییس جمهور ‌می‌خواهم به عنوان عالی ترین نهاد اجرایی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال وارد شوند و حوزه بازرسی ویژه رییس جمهور نتیجه تحقیقات را به مردم اطلاع دهد.

اخبارورزش
پربازدیدتاج
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی