اولین اقدام کی روش در بدو ورود / دو فوق ستاره خط خوردند

امروز رسما اعلام شد که کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدی تیم ملی ایران انتخاب شده و قرار است او به زودی با حضور در تهران قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران را امضا کند. کی روش در حالی قرار است روی نیمکت ایران در جام جهانی بنشیند که تنها نزدیک به ۷۰ روز تا آغاز این مسابقات باقی مانده است.

بنابراین به نظر می رسد سرمربی پرتغالی تصمیم دارد تا ابتدا شرایط بازیکنانی که پیش از این با آنها سابقه همکاری داشته را بررسی کند.

بنابراین او برای اردوی بعدی احتمالا چند شاگرد قدیمی خود را به تیم ملی دعوت خواهد کرد. گفتنه می شود این مربی در اولین اقدام خواستار پیگیری حضور رامین رضاییان و مرتضی پورعلیگنجی در اتریش شده است و این ۲ بازیکن که به دلیل عدم اعتقاد فنی اسکوچیچ و مصدومیت از تیم ملی دور مانده بودند قرار است دوباره ملی پوش شوند.

باید منتظر ماند و دید آیا با حضوی این ۲ بازیکن ترکیب تیم ملی دستخوش تغییر خواهد شد یا نه. اسکوچیچ در ۲ سال گذشته اعتقاد ویژه ای به زوج کنعانی زادگان و خلیل زاده در ترکیب تیم ملی داشت و حالا حضور پورعلیگنجی یک تهدید بزرگ برای شجاع خواهد بود. بازیکنی که با توجه به اختلافاتش با کی روش یکی از گزینه های حذف از تیم ملی خواهد بود.

حضور رامین رضاییان در اردوی تیم ملی هم زنگ خطر را برای بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ یعنی صادق محرومی به صدا در خواهد آورد. بازیکنی که منتقدان زیادی داشت اما سرمربی کروات همیشه از او به عنوان گزینه فیکس خود استفاده می کرد. آیا تغییرات اساسی در ترکیب خط دفاعی ایران برای جام جهانی در راه است؟

رضاییان و پورعلیگنجی در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب ثابت تیم ملی ایران حضور داشتند.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی