مبلغ یارانه نقدی شهریور و مهر افزایش یافت/ یارانه نقدی امروز 16 شهریور واریز می شود؟/ نحوه ثبت اعتراض به دهک‌بندی/ آموزش نحوه اصلاح اطلاعات خانوار

تکلیف یارانه‌ نقدی شهریور 1401 روشن شد. یارانه نقدی در شهریور هم پرداخت می شود. یارانه نقدی قرار است به صورت کالا برگ اعطا شود. یارانه نقدی جدید 300 و 400 هزار تومانی چند ماه است که به حساب ها واریز می شود. جزئیات یارانه نقدی اعلام خواهد شد.

به گزارش مستقل آنلاین؛ متقاضیان یارانه می‌توانند با مراجعه پلیس به علاوه ۱۰ یا سامانه‌های اعلامی از طرف سازمان هدفمندی یارانه‌ها نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

دولت سیزدهم در اردیبهشت ماه تصمیم به حذف یارانه گرفت. در همان زمان هم شرایط ثبت اعتراض به دهک‌بندی‌ها و درخواست بررسی‌ مجدد را فراهم کرد. با وجود گذشت بیش از سه ماه از آن زمان همچنان افراد جامانده و متقاضیان بررسی‌ مجدد دهک‌بندی انتقادهایی دارند.

به  نقل از ایسنا، در سامانه جدید «حمایت» به نشانی hemayat.mcls.gov.ir امکان مشاهده اطلاعات شناسنامه اقتصادی خانوار در سه بخش اطلاعات خرید از کارت بانکی، اطلاعات خودرو و اطلاعات درآمد به صورت تفکیک شده و مجزا فراهم شده است و کاربرانی که درخواست بررسی مجدد این اطلاعات را دارند، می‌توانند درخواست خود را در مراحل مجزا و به صورت تفکیک شده ثبت کنند.

با این حال روند ثبت اعتراض به دهک‌بندی و شناسایی خانوار مشمول، همچنان ادامه دارد و متقاضیان بازبینی دهک‌بندی و افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قطع شده است، همچنان می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

همچنین ثبت‌نام از افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند نیز از طریق سایت https://my.gov.ir امکان پذیر است.

اخباراقتصاد
یارانه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی