آجرلو برکنار می شود؟ / واکنش تند یک استقلالی به نتایج ساپینتو

به گزارش ساناپرس، شاه ماهی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران سعید صادقی بود. آقای پاس گل لیگ برتر در فصل گذشته، تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید ولی در نهایت تصمیم گرفت به تیم مورد علاقه‌اش پرسپولیس بپیوندد.

سعید صادقی که ملی پوش هم محسوب می‌شود، درحالی پرسپولیسی شد که استقلال هم به شدت به دنبال جذب این بازیکن شد و چند بار با این بازیکن و ایجنتش مذاکره کرد. در نهایت صادقی با رد پیشنهاد استقلال راهی پرسپولیس شد و پیراهن قرمز را بر تن کرد.

انتقال صادقی یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تابستانی بود و مدیران استقلال بعد از ناکامی در جذب این بازیکن ، علیه او مصاحبه کردند و مدعی شدند، صادقی یک بازیکن کاملا معمولی است و بی جهت بر سر زبان‌ها افتاده است.سعید هیچ پاسخی به این صحبت‌های چند مدیر باشگاه استقلال نداد و سعی کرد تمرکزش را روی فوتبال بگذارد.

صادقی که عملکرد خوبی در بازی‌های دوستانه قبل از شروع فصل داشت، در ۴ دیدار نخست پرسپولیس در لیگ عملکرد چشمگیری نداشت و نتوانست خودش را نشان دهد. همین موضوع باعث شد تا تعدادی از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از عملکرد این بازیکن انتقاد کنند و خرید او را زیر سوال ببرند. یحیی گل محمدی هم که متوجه فشار روانی زیاد روی صادقی شده بود، طی روزهای گذشته بارها به صورت خصوصی با ستاره تیمش صحبت کرد و به او گفت تحت هیچ شرایطی به حواشی توجه نکند. بازی مقابل هوادار اما بازی بود که بمب نقل و انتقالات ترکید و سعید ستاره اول این دیدار بود.

صادقی روی هر ۳ گل تیمش تاثیرگذار بود و موفق شد دبل کند. صادقی روی گل اول به دانیال اسماعیلی فر پاس خوبی داد و مدافع راست پرسپولیس هم به لوکادیا پاس گل داد. سعید گل‌های دوم و سوم را هم به زیبایی به ثمر رساند تا شب درخشانی را مقابل هوادار سپری کند و مرد اول تیمش باشد.

آنطور که مشخص است صحبت‌های گل محمدی با صادقی تاثیرگذار بود و این بازیکن از فشار خارج شد. همچنین صادقی با نمایش درخشان خود با چند ماه تاخیر جواب مدیران استقلال را در زمین و با عملکرد خوبش داد و نشان داد بازیکن معمولی نیست. درخشش سعید در بازی شروع شد و این احتمال وجود دارد که صادقی هم یکی از مسافران جام جهانی قطر باشد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی