اولین تغییرات در استقلال پس از تساوی با پیکان / جانشین ساپینتو مشخص شد

به گزارش ساناپرس، معاون باشگاه استقلال در مورد وضعیت حق پخش تلویزیونی صحبت کرد.

سعید فتاحی پس از تساوی استقلال برابر پیکان در خصوص مسئله پخش تبلیغات این باشگاه اظهار داشت: باتوجه به مسائلی که قبلاً پیش آمده بود با رایزنی های باشگاه و تعاملاتی که انجام شد توسط مسئولین موضوع حق پخش باشگاه حل و امروز دیدید که تبلیغات ما پخش شد. اتفاقات خوبی برای باشگاه افتاد، باشگاه استقلال به دنبال حق قانونی خود بود و این امر هم محقق پیدا کرد.

فتاحی در خصوص مبلغ حق پخش به باشگاه ها عنوان کرد: من موضوعی را باید به شما بگویم این حق پخش نیست و در قانون پیش بینی این شده است که درآمد ها حاصل از پخش مسابقات ورزشی یعنی آگهی های حین بازی و قبل و بعد مسابقات باید در خزانه دولت واریز شود که 70 درصد آن به صدا و سیما می رسد و 30 درصد آن را به ورزش حالا فوتبال هم جزء آن می شود در اصل این ها حق پخش نیست و مصوبه ای است که در خصوص تبلیغات تصویب شده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اختلاف با تهیه کننده برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: ما با هاشمی تهیه کننده فوتبال برترهیچ مشکلی نداریم او یکی از زحمت کشان صدا و سیما است و زمانی که من داوری می کردم در سرما و گرما کنار زمین حضور داشت و بازی های ورزشی را پخش می کردند که از او هم تشکر می‌کنم.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی