رای پرونده پرسپولیس صادر شد

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دربارخ شکایت باشگاه فولاد خوزستان از پرسپولیس صادر شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

با اعلام کمیته انضباطی، حکم‌های صادره به شرح زیر است:

دیدار تیم های فولاد هرمزگان و ملوان بندرانزلی از سری رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی که قرار بود روز ۲۰ مرداد ماه برگزار شود به دلیل عدم ادامه بازی توسط تیم ملوان بندر انزلی، این مسابقه نیمه تمام ماند. تیم ملوان بندر انزلی مسئول در نیمه تمام ماندن بازی در حالیکه که نتیجه ۸بر۲ به سود تیم مقابل تا دقیقه ۳۰ در جریان بود، شناخته شد. این تیم سه بر صفر بازنده اعلام شده و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

فرزاد بلوک باشی، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) و رفتار غیرورزشی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار تیم های چوکا تالش و شهرخودرو که قرار بود روز ۵ شهریورماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم شهرخودرو انجام نشد. تیم شهر خودرو سه بر صفر بازنده و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

*کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه فولاد خوزستان علیه باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام سینا اسدبیگی در مسابقه روز ۲۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اعلام کرد: با توجه به اینکه شاکی علیرغم ابلاغ اخطار رفع نقص نسبت به پرداخت هزینه دادرسی در مهلت مقرر اقدام قانونی به عمل نیاورده است، مستند به بند ۵ از ماده ۲۷ مقررات انضباطی، قرار رد دعوی صادر می‌شود.

قرار صادره ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی