تصویر غم انگیز از دختران تماشاگر استقلالی پس از دومین تساوی/ ساپینتو خون به جگر همه کرد

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان تهران در حالی آغاز شد که برخلاف دو بازی قبلی بین تیم‌های استقلال و مس کرمان همچنین پرسپولیس و صنعت نفت آبادان تماشاگران خانمی که برای دیدن بازی به ورزشگاه آزادی رفته بودند به طبقه دوم استادیوم راهنمایی شده و از آنها خواسته شد از بالای ورزشگاه بازی را نگاه کنند!

در ادامه به بخشی از حاشیه‌های دومین حضور بانوان استقلالی در استادیوم آزادی می‌پردازیم.

* برخلاف دفعات قبل که شرایط برای فروش نوشیدنی و خوراکی به خانم‌ها در طبقه اول مهیا نبود این بار با تدارک چند بوفه مجزا برای خانمها کسی مشکلی برای خرید کردن نداشت. ضمن اینکه برخلاف دفعه قبل دستگاه کارت‌خوان هم در بوفه‌ها وجود داشت تا مشکلی از این بابت نباشد.

لوکادیا دختران استقلالی‌ را به طبقه دوم فرستاد/ خانم‌های ویژه برزیلی تماشاگر تیم ساپینتو شدند/ حضور بانوان باردار همه را متعجب کرد!

* همسر مدافع برزیلی استقلال که به اتفاق فرزندانش در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود جمعی از دوستان ویژه برزیلی اش را هم با خودش به استادیوم آورده بود که به شدت تیم استقلال را تشویق می‌کردند.

* مهدی قائدی و سید حسین حسینی بیشتر از همه بازیکنان استقلال از سوی خانم‌های حاضر در استادیوم تشویق شدند.

* با توجه به اینکه گفته شده بود کسی بیشتر از ظرفیت بلیت فروشی شده به استادیوم راه داده نمی‌شود اما در اواخر نیمه دوم تعداد طرفداران خانم استقلالی به چیزی در حدود چهار هزار نفر افزایش پیدا کرد و همچنان خانمهایی که بیرون استادیوم حضور داشتند به داخل وارد می‌شدند.

* اکثر خانم‌ها بابت اینکه به آنها بلیت 100‌هار تومانی فروخته شده اما در طبقه دوم  نشسته بودند اعتراض داشتند و از مسئولان ورزشگاه که لابلای مردم حضور داشتند سوال می‌کردند چرا این اتفاق برایشان افتاده است؟

لوکادیا دختران استقلالی‌ را به طبقه دوم فرستاد/ خانم‌های ویژه برزیلی تماشاگر تیم ساپینتو شدند/ حضور بانوان باردار همه را متعجب کرد!

* دختران استقلالی با اشاره به شادی گل لوکادیا مهاجم تیم پرسپولیس مقابل سکوی محل استقرار دختران طرفدار پرسپولیس علت حضورشان در طبقه دوم را شادی گل بازیکن هلندی پرسپولیس دانستند و می‌گفتند: لوکادیا شادی کرد و به سمت سکوی دختران رفت تا کاسه کوزه آنها هم به هم بریزد و گرنه ما هم الان طبقه اول بودیم و بازی را از پایین نگاه می‌کردیم. این هم شانس ماست!

* تعداد زیادی از خانم‌های استقلالی با سن و سال بالا بین جمعیت حاضر بودند و با اشاره به اینکه از دوران جوانی‌شان طرفدار استقلال بوده اند ابراز خوشحالی می‌کردند که بالاخره توانستند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک ببینند.

* خیلی از کودکانی که به همراه مادر و خواهران شان به استادیوم رفته بودند به علت خستگی روی صندلی‌ها خوابیدند.

لوکادیا دختران استقلالی‌ را به طبقه دوم فرستاد/ خانم‌های ویژه برزیلی تماشاگر تیم ساپینتو شدند/ حضور بانوان باردار همه را متعجب کرد!

* از اتفاقات جالب حضور سه خانم باردار بین طرفداران استقلالی بود که برای تماشای این مسابقه با شرایط خاصی خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند.

* نکته قابل توجه در ارتباط با سومین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی توصیه مسئولان برگزاری مسابقه به عکاسان در رابطه با عکس نگرفتن از خانم‌ها بود! ظاهراً به عکاسان گفته شده بود که بیش از حد از خانمها عکس نگیرند.

* بازار عکس سلفی در استادیوم داغ بود و خیلی از خانم‌ها از شوق و ذوق حضور در استادیوم بیشتر از اینکه بازی را نگاه کنند در حال گرفتن عکس از یکدیگر و یا عکس سلفی از خودشان بودند.

* بین جمعیت چند هزار نفری خانم‌ها تعداد زیادی از شهرهای مختلف مانند ارومیه، مشهد، تبریز، شمال کشور و حتی استان‌های جنوبی به چشم می‌خوردند.

* لیدرهای خانوم با کاورهای سبز رنگ لابلای خانم‌ها تردد می‌کردند و از آنها می‌خواستند سرجایشان بنشیند و خیلی این طرف و آن طرف نروند!

* در دقیقه ۲۲ بازی وقتی آقایان شروع به تشویق وریا غفوری کردند خانم‌ها هم با آنها هم صدا شدند و از طبقه بالا وریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلال را تشویق کردند.

لوکادیا دختران استقلالی‌ را به طبقه دوم فرستاد/ خانم‌های ویژه برزیلی تماشاگر تیم ساپینتو شدند/ حضور بانوان باردار همه را متعجب کرد! زینب کودایی با حضور در استادیوم ازادی مسابقه تیم استقلال را از نزدیک نگاه کرد ولی گفت نه استقلالی است نه پرسپولیسی

* حضور زینب کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان در بین جمعیت باعث شده بود خیلی‌ها با او عکس یادگاری بگیرند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی