تصویر سارا بیات در آغوش فوق ستاره ایرانی

ساره بیات متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد ، بازیگر سینما و تلویزیون است  . در یک خانواده ۴ نفره مشهدی بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) می باشد.

پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود

علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با نوشتن متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را بصورت رسمی رسانه ای کرد

ساره بیات و همسرش

ساره بیات می گوید: من کارم را با تئاتر شروع کردم، خیلی سال پیش بود که برای جشنواره پلیس کار تئاتر می کردم. حدود ۲سال تئاتر کار کردم و بعدش چند سالی کار نکردم. دلیلش درس و دانشگاهم بود و یکسری کارهای شخصی. از طرفی چون بعد از نخستین کار تئاترم در جشنواره پلیس به عنوان نفر اول بازیگر زن انتخاب شدم پیشنهادات کاری زیاد شد ولی خانواده ام مخالف بودند و نگذاشتند کار کنم. با خود گفتم سنم بالاتر برود تا زورم به آنها بچربد (باخنده) چون اگر سنم بالا برود دیگر با من کار ندارند.

ساره بیات و سروین خواهرش و همسر رضا قوچان نژاد

ساره بیات: وقتی که بعد از آن وقفه تصمیم به بازگشت گرفتم، با کلاس های آقای پرستویی در موسسه کارنامه شروع کردم. آنجا هم جزو شاگرد اول ها بودم و درسم خوب بود. بعد از آنجا برای «یک مشت پر عقاب» که یک سریال تاریخی معاصر بود کارم کردم. سریال «یک مشت پر عقاب» نخستین کار تصویری من بود ولی در کنار آدم های حرفه ای قرار گرفتم؛ مثلا نخستین پلانم با رضا کیانیان را هیچ وقت فراموش نمی کنم و در طول کار خیلی از ایشان یاد گرفتم اما به دلیل اینکه نخستین کارم بود و به دلیل حرفه ای بودن اکیپ برایم سخت بود.

اخباربازیگران و هنرمندان
سارا بیات
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی