فنونی‌زاده: صادقی مثل آرنولد است/ عیار پرسپولیس مقابل استقلال و سپاهان مشخص می‌شود

به گزارش ساناپرس، یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید سعید صادقی شبیه آرنولد است چون برای پرسپولیس همه کار می‌کند.

مرتضی فنونی‌زاده ، در رابطه با پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل هوادار اظهار کرد: گل محمدی از شرایط زمین راضی نبود و درست هم می‌گوید. در فوتبال حرفه‌ای زمین چمن خوب و مسائل سخت افزاری باید فراهم باشد. آماده سازی چمن کاری ندارد و به اندازه پول یک بازیکن جوان است. در برخی از شهرها شرایط چمن خوب نیست و می‌توانند از زمین چمن ورزشگاه آزادی الگوبرداری کنند. زمین پاس از بهترین زمین‌ها بود اما به دلیل این‌که زیاد اجاره داده‌اند، چنین شرایطی پیش آمد.

او ادامه داد: پرسپولیس به آن چیزی که می‌خواست رسید. مالکیت توپ را از دست داد اما موقعیت‌های خوبی خلق کرد. به مالکیت توپ امتیاز نمی‌دهند و مهم گلزنی و نتیجه گیری است. پرسپولیس رفته رفته دارد شرایط خوبش را به دست می‌آورد و امروز هم دیدیم لوکادیا دوباره گل زد و کم کم به شرایط بازی می‌رسد. دیاباته هم از نظر بدنی آماده نبود که بازی نکرد و باید نگرشی وجود داشته باشد تا بازیکنی جذب شود که از نظر بدنی در شرایط خوبی باشد. یک بازیکن حرفه‌ای باید خودش را آماده نگه دارد.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که رضا درویش زحمات خوبی کشیده است، گفت: خداراشکر پول هم داریم و همه بازیکنان مدنظر گل محمدی جذب شده‌اند. شرایط خوب است و گل محمدی و کادرفنی‌اش هیچ بهانه‌ای ندارند. بازیکنان خوبی جذب شده است و از سال قبل بازیکنان خوبی مثل فرشاد فرجی و مهدی ترابی را هم داریم. به نظر من گولسیانی کمی کند است و چندان بازیکن شاخصی نیست. زوج پوعلی‌گنجی و فرجی بهتر است و استفاده از بازیکن ایرانی اهمیت بیشتری دارد.

او اضافه کرد: سعید صادقی مثل آرنولد است و همه جای زمین بود. من ابتدا منتقدش بودم چون در هفته‌های اول سردرگم بود اما او مقابل هوادار بسیار خوب بود. سروش رفیعی باید بیشتر تلاش کند. او یک بازیکن فانتزی است اما باید گل هم بزند. ترابی هم باید بیشتر احتیاط کند و به دنبال مسائل حاشیه‌ای نباشد چون ممکن است کارت بگیرد و بازی‌های مهم را از دست دهد. سینا اسدبیگی هم بازیکن باکیفیت و آینده داری است اما به نظر من گل محمدی نباید با دو هافبک دفاعی بازی کند. باید با تفکر بهتر کار کند.

فنونی‌زاده با بیان این‌که عیار پرسپولیس مقابل استقلال و سپاهان مشخص می‌شود، گفت: این بازیکنان باکیفیت هستند اما در بازی‌های بین المللی و بازی با سپاهان و استقلال باید خودشان را نشان دهند. تیم در دو هفته ابتدایی نتوانست گل بزند. با این حال روند رو به رشدی دارند. بعضی از بازیکنان کم کم جا می‌افتند و به شرایط بهتری خواهند رسید.

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی