افزایش حقوق بازنشستگان بالاخره تصویب شد / زمان اجرای طرح؟ + جزئیات

به گزارش ساناپرس؛ براساس وعده دولت، عدد حقوق شهریورماه بازنشستگان سایر سطوح باید تغییر کند، به طوری که این گروه از بازنشستگان افزایش ۳۸ درصدی به اضافه مبلغ ثابتِ ۵۱۵ هزار و ۱۶۶ تومان را در حقوق خود داشته باشند.

هفته گذشته در همین رابطه، «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گفت: افزایش ٣٨ درصدی سایر سطوح به‌همراه عدد ثابت تصویب شده و همچنین افزایش ۵٧ درصدی حداقل‌بگیران در این دولت نقش مهمی در معیشت این جمعیت داشته و احکام جدید از شهریور ماه اعمال خواهد شد.

وی افزود: این افزایش حقوق از تعهدات سازمان بوده و ماقبل شهریورماه نیز پرداخت می‌شود. به عبارت دیگر، این افزایش در پرداختی‌ها از اول فروردین ماه ١۴٠١، محاسبه و در اسرع وقت با دریافت سهام دولت پرداخت می‌شود.

محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز تاکید دارد، با بررسی‌های انجام شده و تامین منابع مالی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح طبق سقف شورای عالی کار اصلاح خواهد شد.

اما درباره افزایش حقوق بازنشستگان، علی اکبر عیوضی، عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تهران اعلام کرد: طبق اخبار دریافتی ما در کانون، احکام جدید بازنشستگان کارگری صادر شده است.

او افزود: بازنشستگان می‌توانند در دو سه روز آینده این احکام را روی سامانه مربوطه ببینند و آن‌ها را دریافت کنند.
عیوضی در مورد فیش‌های حقوقی شهریور تصریح کرد: فیش‌های حقوقی نیز به زودی براساس احکام جدید بازنشستگان صادر خواهد شد؛ طبق اطلاعات ما همه این کارها در هفته جاری انجام می‌شود.

این عضو کانون بازنشستگان در ارتباط با پرداخت مستمری شهریور مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: پرداخت مستمری شهریور براساس احکام و فیش حقوقی جدید، از بیستم شهریور آغاز می‌شود؛ پرداخت مستمری‌ها مثل همیشه براساس حروف الفبا است و از روز بیستم به امید خدا کلید می‌خورد.

اخباراقتصاد
بازنشستگانپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی