خبر مهم برای معلمان / فرهنگیان آماده واریزی جدید باشند / این افراد حقوقشان زیاد شد

به گزارش ساناپرس؛ رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس ساعاتی پیش در دومین روز از اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور اعلام کرد: با قانون رتبه‌بندی معلمان قصد داریم کیفیت را افزایش دهیم. هفته گذشته ۷ تا ۱۵میلیون به حساب هر معلم پول واریز کردیم. همچنین بین یک میلیون و ۸۰۰ تا ۵میلیون حقوق هر معلم افزایش می‌یابد.

علیرضا منادی در دومین روز از اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور که هم اکنون در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در حال برگزاری است، گفت: وزارت علوم جایگاه خاصی دارد و باید دیده شود. کسی که در سنگر وزارت علوم و ریاست دانشگاه است باید بداند چه مسئولیت مهم و ارزنده‌ای دارد.

منادی افزود: در کمیسیون آموزش وقتی مجلس یازدهم شروع شد آموزش به شکل بسته دیده شد. تلاش کردیم تا سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک شکل بگیرد و آن را از بهزیستی بگیریم و حالا تحقق یافته، در صورتی که آموزش و پرورش چندین سال پیش باید این کار را انجام می‌داد. دانشگاه‌ها باید خانواده‌های کودکان صفر تا ۶ ساله‌ها را آموزش دهند؛ چرا که آموزش در این دوران شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سال ۸۲ قانون آموزش عالی تشکیل شد که ناقص است و باید تقویت شود. قانون جهش بنیان تصویب شده که بسیار مهم است. این قانون تمام موانع بورسی، مالی و بانکی را برداشته است.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس ادامه داد: یک میلیون معلم داریم که با قانون رتبه‌بندی معلمان قصد افزایش کیفیت را داریم. در دولت سیزدهم ۵۰هزار میلیارد تومان برای آنها هزینه کرده‌ایم، میانگین معدل دانش‌آموزان ۱۱ و نیم است لذا وزارت علوم باید کیفیت را افزایش دهد.

او گفت: هفته گذشته ۷ تا ۱۵میلیون به حساب هر معلم پول واریز کردیم و خروجی آن افزایش کیفیت آموزش خواهد شد و بین ۱۸۰۰ تا ۵میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می‌یابد.

اخباراقتصادجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی