فوق ستاره محبوب اشکش درآمد / پایان داستان غم انگیز و دردناک رونالدو

به گزارش ساناپرس، نشریه مادریدی در گزارشی از پایان داستان ابرستاره پرتغالی خبر داد.

پایان داستان غم انگیز و دردناک رونالدو

نشریه «مارکا» مادرید در گزارشی به عنوان «مشکل کریس» به اوضاع بد ابرستاره پرتغالی و اسطوره رئال مادرید در منچستر یونایتد پرداخت.

رسانه مادریدی نوشت: با بسته شدن بازار نقل و انتقالات در لیگ انگلیس ، داستان غم انگیزی که کریستیانو رونالدو در طول تابستان تجربه کرد، به پایان رسید.

وقتی که CR7 ناامیدانه برای ارائه خدمات خود به درب باشگاه های بزرگ می‌کوبید، وقتی که باشگاه‌های بزرگ اروپایی یکی پس از دیگری با یک کلمه “نه، متشکرم” مودبانه پاسخ می دادند، احساسی تلخ و شیرین ایجاد کرد که نزدیک به شفقت بود. واقعا دیدنی نبود که ببینیم یکی از بهترین فوتبالیست های تمام دوران تا کجا می تواند پیش برود.

او به دنبال تیمی بود تا چند بازی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد تا رکوردهای فردی اش را افزایش دهد. او برای رسیدن به  این هدف منچستریونایتد را نادیده گرفت، یکی از خاص ترین باشگاه های دوران حرفه ای خود و جایی که او را به میان نخبگان جهان و رئال مادرید رساند.

اما هیچکس نمی تواند از این موضوع غافلگیر شود زیرا کریستیانو همیشه این گونه بود. او بالاتر از همه چیز و همه کس بود. صحبت از افت با توجه به عملکرد او در فصل گذشته منصفانه نیست. در عوض درباره عملکرد رونالدو باید گفت او را همچنان بالاتر از سایر ستارگان نسل خود مانند مسی، گریژمان یا نیمار قرار می دهد.

او با 24 گل در 39 بازی، بسیار بالاتر از حد متوسطی بود که توسط “شیاطین سرخ”  ارزیابی شود. اما با زدن 24 گل دیگر نمی تواند مثل گذشته وقتی 50 گل میزد درخواست چیزی های بیشتری داشته باشد. کریستیانو همچنان خود را با 50 گل می‌بیند که در حال حاضر «فقط» نیمی از گل ها را به ثمر رسانده است.

مهمتر از همه، چیزی که کریستیانو هرگز از آن دست نمی کشد، شخصیت اوست. منیت بیش از حد او. این جاه طلبی که باعث شد او به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود که می تواند رو در روی مسی بایستد. به همین دلیل است که دیدن رونالدو در چنین شرایطی دردناک بود.

اخبارورزش
پربازدیدکریستیانو رونالدو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی