دیاباته عذرخواهی کرد / یحیی پذیرفت / پرسپولیس برای غول فرانسوی نامه جدید داد

ظرف 24 ساعت گذشته و جدی تر شدن حضور دیاباته در پرسپولیس تعداد زیادی از طرفداران قرمز و آبی فوتبال به صفحه شخصی این بازیکن هجوم بردند.

در ساعات گذشته و در حالی که همچنان خبر پیوستن شیخ دیاباته مهاجم سابق تیم استقلال به باشگاه پرسپولیس به طور جدی از سوی رسانه‌ها دنبال می‌شود طرفداران سرخابی تیمهای پایتخت بیکار ننشستند.

 شیخ دیاباته در دو فصل نوزدهم و بیستم برای استقلال مجموعاً ۳۳ بار در لیگ برتر به میدان رفت و موفق شد با ۱۵ گل در لیگ نوزدهم و دو گل در لیگ بیستم ۱۷ بار برای تیم گلزنی کند. گروه زیادی از هواداران استقلال و پرسپولیس با حضور در صفحه منسب به شیخ دیاباته زیر آخرین پست این بازیکن که مربوط به شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۸یعنی ۲ سال و ۵ ماه و ۱۵ روز قبل میشود کامنت‌های مختلفی را با مضمون‌های متفاوت منتشر کردند تا تعداد کامنتها به مرز ۱۴ هزار عدد برسد.

*تعدادی از هواداران استقلال با اشاره به خوش آمد گویی‌های پرسپولیسی‌ها به شیخ دیاباته یادآور می‌شدند در روزهایی که این بازیکن عضو تیم استقلال بود چطور او را مورد تمسخر قرار می‌دادند و مطالبی را درباره او در صفحات مجازی می‌نوشتند. این عده نوشتند: «بازیکنی که امروز برایش فرش قرمز پهن کرده اید همان مهاجمی است که وقتی در استقلال بود او را مسخره می‌کردید».

*گروه دیگری از هواداران استقلال در صفحه شیخ دیاباته نوشتند: «این بازیکن را جذب نکنید چون به محض اینکه یک روز از وعده باشگاه برای پرداخت پولش بگذرد ناگهان مصدوم می‌شود». در واقع استقلالی‌ها با تجربه اتفاقات مربوط به شیخ دیاباته در زمان حضورش در استقلال از این طریق به پرسپولیسی‌ها هشدار می‌دادند. البته این موضوع از سوی بسیاری از طرفداران پرسپولیس هم به مسئولان باشگاه پرسپولیس هشدار داده شده بود.

*جمع دیگری از هواداران استقلال با اشاره به خوش اخلاق بودن دیاباته از اینکه این بازیکن دوباره به ایران برمی‌گردد و قرار است در پرسپولیس بازی کند ابراز خوشحالی کردند و گفتند: «چه خوب است که دیاباته با اخلاق خوبش دوباره به فوتبال مان برگردد. فرقی نمیکند که قبلا در استقلال بوده، حالا در پرسپولیس بازی می‌کند».

*تعداد دیگری از هواداران استقلال با اشاره به خریدهای خارجی خوب سال‌های اخیر این تیم به هواداران تیم آبی پایتخت پیام می‌دادند: «اجازه بدهید شیخ دیاباته به پرسپولیس برود تا آنها هم طعم داشتن یک بازیکن خوب خارجی را بچشند. این بنده خداها فکر می‌کنند مهاجم خوب یعنی تمیروف».

*گروه دیگری از هواداران استقلال هم در صفحه شیخ دیاباته با ابراز ناراحتی از اینکه می‌خواهد به تیم رقیب استقلال به پیوندد از او درخواست می‌کردند حالا که می‌خواهد از استقلال برود باید عکس‌های خودش با پیراهن استقلال را از صفحه اش پاک کند. این درخواست از سوی پرسپولیسی‌ها هم مطرح شده بود که نباید عکسی با لباس آبی در صفحه اش داشته باشد.

*صدها قلب آبی و قلب قرمز از دیگر کامنتهای صفحه شیخ دیاباته است که مشخص می‌کند در روزهای اخیر به کانون توجه هواداران دو تیم قرمز و آبی پایتخت تبدیل شده است.

ناگفته نماند؛ درباره این مهاجم و پیوستنش به پرسپولیس خبر می‌رسد این موضوع در مراحل پایانی و نهایی قرار دارد اما هنوز اتفاق رسمی‌رخ نداده است.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی