تبدیل وضعیت معلمان به کجا رسید؟ / طرح ساماندهی کارکنان دولت

به گزارش ساناپرس؛ عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با انتقاد از اینکه بیشترین انتفاع در به‌کارگیری معلمان خرید خدماتی را موسسات آموزشی بردند، از کلید خوردن تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات آموزشی در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه انعقاد قرارداد وزارت آموزش و پرورش با معلمان خرید خدمات آموزشی، اظهار کرد: نحوه مواجهه دولت با معلمان خرید خدماتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و این روند باید تغییر کند.

وی با یادآوری اینکه دولت به ازای معلمان خرید خدماتی اعتباری را به مؤسسات و شرکت‌های آموزشی پرداخت و مؤسسات تنها بخشی از آن رقم را به معلمان خرید خدماتی پرداخت می‌کنند، افزود: البته با پیگیری‌های صورت گرفته به ویژه از جانب کمیسیون آموزش، دیگر مؤسسات آموزشی تمام رقم‌های دریافتی را به حساب معلمان خرید خدماتی واریز می‌کنند و دریافتی هر معلم حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار تومان است.

نماینده مردم چابهار در مجلس ادامه داد: شرایط معیشتی این معلمان با پیگیری‌های صورت گرفته به ویژه به لحاظ تخصیص بیمه و درصدهای پرداختی، بهتر شده است اما به هیچ عنوان رضایت بخش نیست.

وی با بیان اینکه بیشترین انتفاع در به کارگیری معلمان خرید خدماتی را مؤسسات آموزشی بردند، تصریح کرد: تلاش دولت جدید، برچیده شدن این مؤسسات آموزشی است که اکثر آن‌ها با رابطه شکل گرفته‌اند ولی عزمی برای تبدیل وضعیت این عزیزان در دولت دیده نمی‌شود.

سعیدی با یادآوری اینکه تلاش ما این است در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت که در دستور کار کمیسیون اجتماعی است، وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزشی را نیز بهبود ببخشیم، ادامه داد: به این ترتیب کار تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات آموزشی نیز با این طرح کیلد می‌خورد.

اخبارجامعه
پربازدیدتبدیل وضعیت معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی