برنامه بازی های والیبال ایران پس از شکست آرژانتین

به گزارش ساناپرس، رقابتهای والیبال قهرمانی جهان از روز گذشته در قهرمانی جهان در دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شد. دومین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان امروز (شنبه پنجم شهریور) با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

در مهمترین دیدار امروز تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود به مصاف آرژانتین رفت.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان با ترکیب محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور مقابل آرژانتین صف آرایی کرد.

لوسیانو دچکو، برونو لیما، آگوستین لوزر، خوآکین گالگو، فاکوندو کونته، لوسیانو ویسنتین و سانتیاگو دانانی ترکیب تیم آرژانتین در این مسابقه بود.

ست اول؛ ایران 22-25 آرژانتین

ایران بازی را عالی شروع کرد و در همان ابتدای کار با سرویس های سرویس‌های عالی امیرحسین توخته و ضربات امیرحسین اسفندیار از حریف جلو افتاد اما در ادامه آرژانتین با درخشش لوسیانو دچکو بازی را برگرداند. در ادامه امین اسماعیل نژاد نیز چند امتیاز خوب برای ما گرفت اما در نهایت این آرژانتین بود که ست اول را به سود خود خاتمه داد.

ست دوم؛ ایران 30-28 آرژانتین

در این ست هم ایران بازی را بهتر شروع کرد و بازهم سرویس های توخته در متن کار بود که چند امتیاز برای ما گرفت. در این ست تجربه میلاد عبادی پور کاپیتان ایران به تیم ایران کمک شایانی کرد؛ به ویژه در تایم رالی که تجربه او سبب شد ایران در امتیاز 30 این ست را از آن خود کرده و بازی برابر شود.

ست سوم؛ ایران 25-18 آرژانتین

ست سوم تما و کمال به نام ایران بود. درخشش امیحسین توخته، مرتضی شریفی، میلاد عبادی پور و البته امین اسماعیل نژاد، از همان ابتدا بین این و حریف فاصله انداخت؛ فاصله ای که تا پایان ست جبران نشد تا ایران به سادگی این ست را از آن خود کند.

ست چهارم؛ ایران 32-34 آرژانتین

جذابترین ست این بازی در ست چهارم رقم خورد. جایی که دو تیم پا به پا پیش آمدند و نزدیک به 10 امتیاز رالی را رد و بدل کردند. در این ست امین اسماعیل نژاد باز هم در متن حملات ایران قرار داشت و امتیازات متعددی را کسب کرد. میلاد عبادی پور نیز با تجربه بالای خود دیگر چهره درخشان ایران بود. در امتیازات حساس و نفسگیر پایانی کمبود تجربه و فشار بالا در نهایت سبب چند اشتباه پیاپی و مرگبار شد تا آرژانتین در امتیاز 34 بازی را به سود خود تمام کند و کار به ستت پنجم کشیده شود.

ست پنجم؛ ایران 21-19 آرژانتین

ست پنجم اوج حساسیت و هیجان بازی بود. نخستین امتیاز را آرژانتین گرفت اما دو تیم شانه به شانه و پا به پای هم پیش آمدند. اگرچه در ابتدای بازی آرژانتین با میدانداری دچکو و کونته دست بالا را داشت اما در ادامه ایران با حملات اسماعیل نژاد و اسفندیار و عبادی پور از حریف جلو افتاد. دو اشتباه مرگبار در امتیاز 14 از سوی ایران بازی را دوباره به امتیاز رالی کشاند تا باز هم ماراتن والیبال ادامه پیدا کند. در این امتیازات ایران وارژانتین پا به پا پیش آمدند اما در نهایت دو دفاع خوب روی تور ایران را به عدد 21 رساند تا فاتح این بازی نفسگیر باشد.

اخبارورزش
والیبال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی