انتشارات معتبر برای چاپ کتاب

حتی مشکلاتی مانند کرونا نتوانسته مانع حرکت رو به جلو انتشارات ایرانی شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی پر فروش ترین و بهترین انتشارات برای چاپ کتاب در ایران بپردازیم. ما سعی می‌کنیم ویژگی‌ها و مزایای هر یک از این انتشارات را نیز معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیست ناشران برتر ایران، با بهترین انتشارات داری مجوز و معتبر آشنا شوید

در انتخاب انتشارات معتبر ایران، ما تنوع خدمات، سابقه کاری، میزان فروش، دریافت مجوزهای حرفه‌ای و فاکتورهای دیگری را در نظر گرفته‌ایم. لیست زیر حاوی گزینه‌های نام آشنایی است که تقریباً همه کتاب خوان‌ها از کتاب‌های منتشر شده توسط این انتشارات خاطره‌هایی دارند. در ادامه همراه ما باشید تا با بزرگترین انتشارات ایران آشنا شویم.

انتشارات معتبر برای چاپ کتاب

انتشارات جنگل، بهترین انتشارات کتاب زبان و حقوقی

انتشارات جنگل به عنوان یک مجتمع بین المللی خصوصی از جمله بزرگترین انتشارات ایران است که بیشتر در زمینه چاپ و نشر کتاب‌های زبان و حقوقی فعالیت می‌کند. این انتشارت فرصتی را فراهم کرده تا همه مردم ایران به جدیدترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های چاپ شده در زمینه آموزش زبان‌های خارجی، رمان، موفقیت، بیزینس، زبان آلمانی، فرانسوی، اسپانیای و … دسترسی داشته باشند.

مجتمع چاپ جنگل که به مدت 20 سال است زیر نظر انتشارات جنگل فعالیت می‌کند، خدمات چاپی گسترده‌تری دارد. مجتمع چاپ جنگل علاوه بر امکان چاپ کتاب، خدماتی مانند چاپ سر رسید اختصاصی، چاپ دفتر، مجله، بروشور، کاتالوگ، تقویم و قرآن را فراهم کرده است. مجتمع جنگل یک چاپخانه بین المللی است که بسیاری از کشورهای منطقه از خدمات آن استفاده می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی‌های این مجتمع شامل موارد زیر است:

  • · کیفیت بالای چاپ
  • · قیمت رقابتی در مقایسه با سایر چاپخانه‌ها
  • · سرعت بالای چاپ
  • · ارائه مشاوره‌های کارشناسی
  • · انجام تمامی فرآیند پیش از چاپ، حین چاپ و بعد از چاپ توسط تکنسین‌های حرفه‌ای

نشر چشمه، بهترین انتشارات برای چاپ شعر

نشر چشمه یکی از انتشارات معتبر ایران است که سابقه فعالیت آن به سال 1364 باز می‌گردد. کتاب‌های ادبی مهم‌ترین محصولات نشر چشمه هستند از این رو آن را به عنوان ناشری ادبی و یکی از بهترین انتشارات برای چاپ شعر می‌شناسند. احمد شاملو، محمود دولت‌آبادی، فریدون مشیری، علی‌اشرف درویشیان، صادق هدایت، هوشنگ ابتهاج (سایه)، ایرج افشار، احمدرضا احمدی و… تنها تعدادی از نویسندگانی هستند که کتاب‌های آن‌ها در نشر چشمه به چاپ رسیده است. البته نشر چشمه در کنار ادبیات، توجه ویژه‌ای به فلسفه، سیاست، اقتصاد، کودک و نوجوان، موسیقی، سینما، تئاتر، تاریخ و … دارد.

انتشارات امیر کبیر، یکی از پرفروش‌ترین انتشارات ایران

انتشارات امیرکبیر یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین انتشارات ایرانی است که قبل از انقلاب نیز سابقه فعالیت و چاپ کتاب دارد. این موسسه با انتشار و چاپ بیش از دو هزار و هشتصد عنوان کتاب یکی از پرفروش‌ترین انتشارات ایران نیز به حساب می‌آید. انتشارات امیر کبیر تقریباً در همه زمینه‌ها از شعر تا رمان کتاب‌های ماندگاری را به چاپ رسانده است. با این حال کتاب‌های رمان و داستانی این انتشارات بیش از سایر حوزه‌ها توانسته‌اند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

اگر به دنبال انتشارات معتبر ایرانی هستید، بدون شک انتشارات امیر کبیر می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی شما باشد. البته چاپ کتاب در این انتشارات کمی سخت‌تر از سایر گزینه‌هاست. خصوصاً اگر به دنبال انتشاراتی برای چاپ کتاب شخصی هستید، چاپخانه جنگل می‌تواند گزینه بهتری باشد. همین حالا می‌توانید در سایت چاپخانه جنگل اطلاعات بیشتری در مورد چاپ کتاب و مراحل آن به دست آورید.

نشر نگاه، انتشارات معروف و محبوب ایرانی

فرقی نمی‌کند که به کتاب‌های داستانی، رمان، نقد، تاریخ، هنر، زندگینامه و … علاقه داشته باشید، در هر صورت احتمالاً حداقل یکی از کتاب‌های نشر نگاه را مطالعه کرده‌اید. بزرگان زیادی همچون سیمین بهبهانی، مرتضی راوندی، نیما یوشیچ، حسین منزوی، عماد خراسانی، یدالله رؤیایی، بزرگ علوی، محمد علی افغانی، غلامحسین ساعدی و … سابقه همکاری با این انتشارات بزرگ ایرانی را داشته‌اند. تقریباً در هر خانه‌ای که اهالی آن اهل فرهنگ و کتاب هستند می‌توان یکی از کتاب‌های این انتشارات را پیدا کرد. نشر نگاه توجه ویژه‌ای به آثار فاخر دارد و نویسندگان جوان زیادی را نیز در سال‌های اخیر مورد حمایت خود قرار داده است.

انتشارات سوره مهر، انتشارات معتبر ایرانی فعال در حوزه فرهنگ اسلامی

انتشارات سوره مهر بیش از هر چیز به انتشار کتاب‌های مذهبی معروف است. این انتشارات توجه ویژه‌ای به ترویج اخلاق اسلامی دارد. همین موضوع باعث شده تا انتشارات سوره مهر به انتشارات نخست ایران در زمینه ترویج اندیشه و هنر اسلامی تبدیل شود. اگر به این حوزه علاقه مند هستید و می‌خواهید در زمینه توسعه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی فعالیت کنید انتشارات سوره مهر به عنوان یکی از انتشارات معتبر ایران می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

انتشارات شاپرک، یکی از انتشارات علمی ایران

انتشارات شاپرک علاوه بر چاپ کتاب همچون انتشارات جنگل فعالیت‌های دیگری همچون چاپ با دستگاه‌های دیجیتال، چاپ کاتالوگ، بروشور، مجلات درون سازمانی، چاپ انواع پوستر و … را نیز با کیفیت بالایی انجام می‌دهد. این انتشارات با سابقه‌ای بیش از 15 ساله در تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ کتاب‌های علمی و دانشگاهی ایران نیز سوابق زیادی دارد. دانشگاهیان خصوصاً دانشجویان دکتری که به دنبال استخراج کتاب از پایان نامه هستند به خوبی با انتشارات شاپرک آشنا هستند.

انتشارات ققنوس، انتشارات قدیمی و بزرگ ایران

در کنار انتشارات امیرکبیر و جنگل، انتشارات ققنوس از جمله قدیمی‌ترین و معروف‌ترین انتشارات معتبر ایران است. ثر برتولت برشت، منظومه خاک اثر محمدعلی سپانلو و شازده احتجاب اثر هوشنگ گلشیری از نخستین کتاب‌هایی است که در انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است و هنوز هم جزو بهترین کتاب‌های ایرانی به حساب می‌آیند. این انتشارات که کار خود را از سال 1356 شروع کرده است، انتخاب بسیار خوبی برای رمان نویسان جوان و علاقه مندان به کتاب‌های رمان و داستانی است.

نشر ثالث، انتشارات بین المللی و معتبر

نشر ثالث که از اواسط دهه 70 کار خود را شروع کرده است امروزه به عنوان یکی از معتبرترین انتشارات ایران به حساب می‌آید. نشر ثالث با ترجمه آثار کلاسیک و معتبر جهان به زبان فارسی با تهیه حق کپی رایت از نویسندگان خارجی خدمات زیادی در طی 25 سال گذشته به فرهنگ و ادب ایران کرده است. در کنار ترجمه آثار بین المللی، نشر ثالث سابقه تألیف صدها جلد کتاب ایرانی را نیز در کارنامه خود دارد. کارنامه‌ای که باعث شده تا نشر ثالث به عنوان یک انتشارات بین المللی در بسیاری از جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های کتاب خارجی حضور ثابت داشته باشد.

انتشارات معتبر برای چاپ کتاب

بهترین انتشارات ایرانی برای چاپ کتاب کدام است؟

اگر قصد چاپ کتاب را دارید، انتشارات معتبر ایرانی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، همگی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند. با این حال از میان گزینه‌های موجود، انتشارات جنگل به دلیل توجه ویژه‌ای که به نویسندگان جوان دارد و امکان چاپ کتاب با تیراژ پایین در چاپخانه جنگل را مهیا کرده است می‌تواند گزینه بهتری باشد. کیفیت بالای چاپ، ارائه راهنمایی و همراهی در کل فرآیند چاپ، سرعت بالا و قیمت مناسب از ویژگی‌های انتشارات و چاپخانه جنگل هستند. شما می‌توانید همین حالا فرم ثبت سفارش چاپ کتاب را با ویژگی‌های دلخواه خود مانند نوع جلد، صحافی و کاغذ استفاده شده در سایت جنگل ثبت کنید و از خدمات این چاپخانه بهره مند شوید. در نهایت می‌توانید هزینه چاپ کتاب خود را نیز در سایت جنگل مشاهده کنید.

چاپ کتاب در انتشارات معتبر ایران

در این مقاله با معتبرترین، بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین انتشارات ایران آشنا شدیم. اگر علاقه مند به چاپ کتاب هستید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت چاپخانه جنگل مراجعه کنید و با تماس با شماره تلفن 02154113 از مشاوره کارشناسان حرفه‌ای این مجتمع بزرگ و معتبر چاپ در ایران بهره مند شوید.

2121

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی