وعده مهم وزیر آموزش و پرورش برای معلمان / طرح مهرآفرین تعیین تکلیف می شود

به گزارش ساناپرس؛ وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی نیروهایی که از طریق طرح مهرآفرین جذب شده‌اند، در دست بررسی است و به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.

یوسف نوری شامگاه جمعه در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: معلمان مهرآفرین براساس قرارداد شرکتی از زمان دولت نهم و دهم جذب آموزش و پرورش شدند و چون در آزمون استخدامی شرکت نکرده بودند، مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان نشدند.

وی گفت: بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری مراحل قانونی یا برگزاری آزمون داخلی تا دو ماه آینده وضعیت این معلمان نیز تعیین تکلیف می‌شود تا از خدمات طرح رتبه‌بندی بهره‌مند شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در ارتباط با نیروهای خرید خدمات سال ۹۳ به بعد مجلس طرح‌هایی را بررسی می‌کند که منتظر قانون هستیم.

وی گفت: درخصوص شمول رتبه‌بندی فرهنگیان حدود ۸۱۰ هزار نفر از همکاران فرهنگی مشمول این قانون شدند و روند صدور احکام در حال انجام است که بخشی از مطالبات نیز به عنوان علی‌الحساب در انتهای ماه گذشته پرداخت شد.

نوری در ادامه از خراسان جنوبی به عنوان استان فرهنگ، ادب و دانش یاد کرد و افزود: خراسان جنوبی استان رشادت‌ها و شهادت‌ها است و اولین وزیر آموزش و پرورش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دکتر غلامحسین شکوهی منتسب به این استان است که نشان‌دهنده فرهنگ و تاریخ غنی آموزش و پرورش با وجود چهره‌های ماندگار در منطقه است.

وی درباره مصوبات سفر امروزش گفت: موارد را بررسی کردیمو در حوزه تامین زیرساخت و معلم در حد مقدورات قول داده شد و برای معلم اگر هرگونه کمبودی باشد در حوزه کلاس درس قطعا تامین خواهیم کرد.

 

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی