افشاگری بیرانوند کار دستش داد! / اعتراض پرسپولیسی ها به موضوع / جنجال تازه در راه است

به گزارش ساناپرس، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع دیدار با آلومینیوم به اظهارات مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت 19 امروز در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم می‌روند.

* پس از ورود اعضای تیم پرسپولیس به ورزشگاه، یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس به ارزیابی کیفیت چمن مشغول شدند و سرمربی سرخ‌پوشان در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر وضعیت زمین خوب است.

* علیرضا بیرانوند در مورد کیفیت نامناسب چمن مقابل دروازه ضلع جنوبی ورزشگاه اظهار داشت:

برای من که دروازه‌بان هستم کیفیت زمین این بخش میزان نیست، اما فرقی نمی‌کند چون تیم ما در یک نیمه در این زمینه حضور دارد و در نیمه دیگر تیم حریف. امیدوارم بازی خوبی شود. کیفیت زمین در مجموع خوب است، اما نمی‌دانم این بخش زیر آب مانده یا خیر.

* بیرانوند همچنین در پاسخ به ادعای مدیرعامل باشگاه آلومینیوم مبنی بر اینکه او فیلم این بخش از زمین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فضای مجازی منتشر کرده، توضیح داد:

من؟ کسی برای من فیلم نفرستاد. کار خدا بوده است، چرا باید این فیلم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وایرال کنم و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کسی نشان بدهم؟ امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران و مردم لذت ببرند.

* احمد گوهری دیگر دروازه‌بان پرسپولیس نیز به کیفیت این بخش از زمین ورزشگاه امام خمینی (ره) انتقاد کرد.

* با وجود آنکه این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود، اما برخی افراد پیش از شروع مسابقه روی سکوهای جایگاه ویژه ورزشگاه امام خمینی(ره) نشسته بودند.

ورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی