افشاگری زشست درباره زن لوکادیا / فوق ستاره یحیی را پشیمان کرد / پرسپولیس و آرزها

به گزارش ساناپرس، زن لوکادیا که به همراه همسرش به ایران آمد در اولین صحبتش قول داده بود مطابق با فرهنگ ایرانی زندگی کند بعد از یک هفته حضور در ایران راهی امارات شد و تصاویری منتشر کرد که خیلی مناسب نیست.

یورگن لوکادیا احتمالاً در بازی مقابل آلومینیوم برای نخستین بار فرصت حضور در پرسپولیس را پیدا می کند و در صورتی که بتواند موثر باشد محبوبیتش به شدت افزوده خواهد شد.

این مهاجم هلندی که از زمان ورود به تهران خودش و همسرش در کانون توجه قرار داشتند و حسابی توانستند در قلب هواداران پرسپولیس نفوذ کنند این فرصت را دارد تا با درخش با پیراهن پرسپولیس قلب سرخ ها را تسخیر کند.

همسر لوکادیا نیامده قول و قرارش را فراموش کرد!

زن لوکادیا که به همراه همسرش به ایران آمد در اولین صحبتش به واداران پرسپولیس قول داده بود که در زمان حضورش در پرسپولیس حجابش را رعایت کند و مطابق با فرهنگ ایرانی زندگی کند بعد از یک هفته حضور در ایران راهی امارات شد و تصاویری منتشر کرد که خیلی مناسب نیست.

زن جذاب لوکادیا از ایران فرار کرد | عکس منشوری رایا خانوم پای برج خلیفه0

زن جذاب لوکادیا از ایران فرار کرد | عکس منشوری رایا خانوم پای برج خلیفه8

همسر لوکادیا در مسیر بلاگر شدن!

همسر یورگن لوکادیا که لبنانی است در فضای مجازی و اینستاگرام به شدت فعال است. رایا منین که تا قبل از حضور همسرش در ایران چیزی حدود 10 هزار دنبال کننده داشت حالا هر روز به تعداد دنبال کنندگانش افزوده می شود این روزها تعداد فالوورهایش از 155 هزار نفر هم گذشته است.

این حضور فعال و البته این تعداد دنبال کننده که قطعا با درخشش همسرش بیشتر هم می شود این شائبه را ایجاد کرده که احتمالاً خانوم خانوما قصد دارد وارد عرضه بلاگری هم بشه و از این طریق هم کسب درآمد داشته باشد.

زن جذاب لوکادیا از ایران فرار کرد | عکس منشوری رایا خانوم پای برج خلیفه2

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی