آخرین اخبار نقل و انتقالات در 4 شهریور / مهاجم منچسترسیتی در راه پرسپولیس/ یحیی دست از بمب ترکاندن بر نمی دارد!

به گزارش ساناپرس، باشگاه پرسپولیس طبق درخواست یحیی گل محمدی در حال مذاکره با شیخ دیاباته است تا در صورت توافق مهاجم اسبق استقلال را به خدمت بگیرد. اما رسانهای شدن درخواست سرمربی پرسپولیس برای جذب یک مهاجم جدید باعث شده تا واسطه های زیادی شروع به معرفی بازیکن به این باشگاه کنند.

در روزهای گذشته چند مهاجم خارجی به باشگاه پرسپولیس معرفی شد. یکی از این مهاجمان، ویلفرد بونی بازیکن سابق تیم ملی ساحل عاج است. او که سابقه حضور در تیم های منچستر سیتی، استوک سیتی و سوانزی را دارد در ترانسفر مارکت ۳۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شده است. گفتنی است این مهاجم در ۳۳۳ بازی باشگاهی که تا کنون به میدان رفته آمار ۱۵۵ گل زده را در کارنامه اش دارد. بونی سابقه بازی در تیم های آسیایی العربی قطر و الاتحاد عربستان را هم دارد و به بازی در منطقه خاورمیانه آشنا است.

جالب اینکه بونی در زمان کالدرون توسط این سرمربی آرژانتینی برای حضور در جمع سرخپوشان به باشگاه پرسپولیس معرفی شد ولی قیمت بالای او در آن مقطع مانع از این انتقال شد ولی حالا واسطه خارجی که بونی را معرفی کرده حتی مدعی شده از رقم ارزش گذاری شده در ترانسفر مارکت هم می تواند او را پایین تر به ایران بیاورد!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی