تصمیم جدید دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان / حداقل افزایش چند درصد؟

2 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت که با استقبال استاندار مرکزی وارد اراک شد در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه در حوزه بازنشستگان تامین اجتماعی و کارمندان حداقل بگیر شاهد افزایش قابل قبول حقوق بودیم که افزایش ۵۷ درصدی بیشتر از میزان تورم بود و می‌تواند جبران کننده بخشی از این مشکلات تورم سال‌های اخیر باشد.

علی بهادری جهرمی افزود: تورم مستمر باعث کاهش قدرت خرید حداقل بگیران و بازنشستگان می‌شود، افزایش ۵۷ درصدی حقوق آن‌ها از میزان تورم بیشتر بود، این افزایش می‌تواند تا حدودی جبران کننده بخشی از فشار تورم در ۴ سال گذشته باشد.

جبران هزینه‌ها برای کارمندان کمتر رخ داده بود و سازمان امور اداری و استخدامی نیز اخیرا با سازمان برنامه و بودجه برای تعدیل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری به توافق رسیدند که البته جزئیات آن در حال نهایی شدن است. افزایش حقوق انجام می‌شود، اما به دنبال راهکاری هستیم تا با اختصاص منابع مالی درست باعث رشد تورم نشویم.

وی همچنین در میان مردم بودن و کاهش فاصله دولت و ملت را از مهمترین ویژگی‌های دولت دکتر رئیسی دانست و گفت: این مسیر باید مستمر و از سوی همه مقامات و در همه سطوح کشور انجام گیرد تا بتواند حلال مشکلات کشور شود.

سخنگو دولت به موفقیت‌های حوزه سلامت در بحث کاهش فوتی‌های کرونا هم اشاره کرد و افزود: این موفقیت نتیجه با مردم و همراه مردم بودن است.

بهادری جهرمی با ابراز خوشحالی از سفر به استان مرکزی این استان را مهد نخبگان و بزرگان علمی؛ دینی و مذهبی کشور دانست و گفت: این استان ظرفیت سرمایه انسانی گسترده‌ای دارد و انشالله دولت بتواند با ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی و با کمک آن‌ها مشکلات کشور را حل کند.

اخباراقتصاد
بازنشستگانپربازدید
 

2 دیدگاه.

  • رضا پلنگ
    2022-08-26 13:39

    احکام بازنشستگان تامین انشاالله هرچه زودتر صادر شود خیال همه روشن شود احکامی با ارزش تکانی به حقوقشان بده اینهمه بچه‌ها دوستان مسئولان زحمت کشیدن

  • ناشناس
    2022-08-26 13:57

    نمی دانم جناب سخنگوی بر چه اساسی می گوید که که در دولت ریسی فا صله بین مردم ودولت کم شده

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی