ترکیب استقلال در مقابل مس / ساپینتو ریسک نکرد

به گزارش ساناپرس، کارشناس فوتبال گفت: مس کرمان یک تیم دونده و جنگنده است و دوندگی این تیم می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود.

صادق ورمزیار و در خصوص دیدار هفته سوم لیگ برتر که استقلال باید مقابل مس کرمان در ورزشگاه آزادی به میدان برود گفت: جوانی و دوندگی مس کرمان می‌تواند برای این تیم مفید و برای استقلال دردسرساز شود. آبی‌ها باید بدانند که بازی سختی در پیش دارند. درست است که هواداران به ورزشگاه خواهند آمد و تیمشان را حمایت می‌کنند اما مدافعان استقلال هم باید هشیار باشند و اجازه ندهند مانند دو بازی گذشته به راحتی اسیر اشتباهات شوند و موقعیت گلزنی به مس را بدهند.

ورمزیار در ادامه خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته انتقادات زیادی از خط دفاع استقلال صورت گرفت که می‌توان گفت به حق هم بوده است. بنابراین همانطور که کارشناسان متوجه این اشتباه شده اند به طور حتم کادر فنی هم این موضوع را به خوبی درک کرده و به دنبال آن است که اشتباهات را به حداقل رسانده تا استقلال گلی از حریف دریافت نکند. با بازگشت مرادمند و یزدانی رفته رفته خط دفاع استقلال شکل فصل گذشته را خواهد گرفت؛ فصلی که استقلال کمترین گل خورده را داشت و عملکرد خط دفاعی آبی پوشان فوق العاده بود.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: استقلال باید سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند. یک امتیاز برای این تیم کافی نخواهد بود زیرا باید با این یروزی موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد بنابراین لازم است ساپینتو ترکیب ایده آلی را به زمین فرستاده و اگر نیاز به تعویض بود نفراتی را وارد زمین کند که همانند دیدار برابر ملوان تأثیرگذار باشند و نتیجه را تغییر دهند.

وی در مورد رفتارهای تند سرمربی استقلال و جریمه شدن او هم گفت: ساپینتو باید آرامش خود را حفظ کند. رفتار او می‌تواند بر روی بازیکنان و نتیجه تأثیرگذار باشد. اگر قرار باشد به همین روند ادامه دهد مطمئن باشید هفته‌های زیادی را باید از روی سکوها شاهد عملکرد بازیکنانش باشد. از او که در اروپا مربیگری کرده انتظار بیشتری می‌رود. بنابراین مدیریت باشگاه هم باید با او صحبت کند و هشدارهای لازم را به این مربی پرجنب و جوش بدهد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای ساپینتو و استقلال نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دو هفته اخیر داوری‌ها باعث جنجال‌های زیادی شد و حرف و حدیث زیادی به وجود آمد. امیدوارم کمیته داوران در چینش داوران برای مسابقات لیگ وسواس بیشتری به خرج دهد تا شاهد کمترین اتفاقات حاشیه‌ای در هفته سوم و هفته‌های آینده باشیم.

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی