آخرین اخبار نقل و انتقالات تا 3 شهریور/ پرسپولیس در حال جذف یک ایتالیایی/ یحیی دست بردار نیست

به گزارش ساناپرس، آخرین اخبار نقل و انتقالات تا 3 شهریور/ پرسپولیس در حال جذف یک ایتالیایی/ یحیی دست بردار نیست قرار بود یک چهره جذاب و سرشناس که اسطوره فوتبال ایتالیا است، مربی پرسپولیس شود.پس از جدایی چند عضو از کادرفنی پرسپولیس در فصل گذشته مدیران پرسپولیس به دنبال تکمیل کادر فنی یحیی گل‌محمدی بودند. باشگاه پرسپولیس لوسادا بدنساز اسپانیایی و ننکا مربی گلرهای برزیلی را جانشین مظاهر رحیم‌پور و داود فنایی کردند.

اما مهمترین بخش از ترمیم یا بهتر بگوییم تقویت کادرفنی پرسپولیس به انتخاب جانشین حمید مطهری برمی‌گشت که در این فصل به عنوان سرمربی نساجی روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت.

در ابتدا نام یک مربی پرتغالی و یک مربی اسپانیایی به عنوان دستیاران احتمالی یحیی گل‌محمدی در رسانه‌ها مطرح شد. خسوس کاساس دستیار سابق لوئیس انریکه در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا جدی‌ترین گزینه جانشینی حمید مطهری در پرسپولیس بود و در این بین مذاکرات او و مدیران پرسپولیس هم انجام شد ولی توافقی حاصل نشد تا در نهایت اوسمار مربی برزیلی جانشین مطهری در پرسپولیس شود.

با این حال خبری به دستمان رسید که در نوع خود بسیار جالب بود. ماجرا از این قرار است چندی قبل و وقتی که مدیران پرسپولیس به دنبال پیدا کردن جانشین برای مطهری بودند، گزینه ای بسیار جذاب به یحیی گل محمدی معرفی شد ولی در کمال تعجب سرمربی پرسپولیس این گزینه را قبول نکرد.

آلساندرو نستا ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ایتالیا که در تیم هایی مثل لاتسیو و میلان سابقه بازی دارد، گزینه ای بود که به گل محمدی معرفی شد. نستا که یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایتالیا بود و افتخارات زیادی در کارنامه دارد، در چند فصل گذشته هدایت فروزینونه و میامی را بر عهده داشت ولی به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

نستا که در حال حاضر بیکار است، موافقت اولیه خود را برای آمدن به ایران اعلام کرد و قرار بود با ۴۰۰ هزار دلار پرسپولیسی شود نودادبرتر ولی در کمال تعجب یحیی با آمدن او مخالفت کرد. اینکه یحیی به چه دلیلی مخالف حضور نستا بود برما پوشیده است ولی در صورت حضور چنین چهره سرشناسی در فوتبال ایران باعث بالا رفتن جذابیت لیگ ما خواهد شد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی