بهترین مبلمان اداری ایران چیست؟! نکاتی که قبل از خرید باید بدانید!

یک کسب و کار مدرن نیازمند استایل و ظاهری مدرن نیز می‌باشد. قطعا موافق هستید که محل کار افراد بر روی انگیزه و تلاش بیشتر آن‌ها تاثیر به سزایی دارد. هر چه ظاهر و اتمسفر یک محل کار زیبا و دلنشین‌تر باشد، افراد بازدهی و کارآیی بهتری در آنجا از خود نشان می‌دهند. مبلمان اداری نیز از آن دسته از لوازمی هستند که وجودشان در اکثر کسب و کار‌های حضوری و دفاتر کار واجب هستند. اما بهترین مبلمان اداری چه نوع مبلمانی است؟ در کل مبلمان اداری شامل چه وسایلی می‌شوند و برای شروع کدام وسایل ضروری هستند؟ علاوه بر پرداختن به نکات گفته شده، در این مقاله ما به مبلمان اداری ساجیران نیز اشاره خواهیم کرد تا شما بیشتر با بهترین تولید کنندگان مبلمان اداری آشنا شوید. با ما همراه باشید.

چه نکاتی قبل از خرید مبلمان اداری اهمیت دارند؟

همانطور که گفتیم، داشتن بهترین مبلمان اداری علاوه بر ارزش ظاهری، بر اعتبار و شخصیت محل کار شما نیز تاثیر می‌گذارد. اما این مبلمان و به طور کلی، بهترین لوازم اداری چه ویژگی‌هایی را باید شامل شوند تا خریداران را جذب خود کنند؟ در ادامه به یک سری نکات مهم و پر‌اهمیت این مبلمان اشاره خواهیم‌کرد.

  • طراحی و ایده اولیه
  • قیمت متناسب با نوع محصول
  • راحتی و جنس مرغوب
  • ارائه خدمات پس از فروش
  • متناسب و استاندارد بودن طراحی آن با بدن انسان

بهترین تولید کنندگان مبلمان اداری نکات ذکر شده را در تولیدات خود در نظر می‌گیرند تا خریداران رضایت کافی را از خرید نهایی خود داشته‌باشند. در نظر داشته‌باشید که بهتر است میز‌ها و مبلمان اداری که سفارش می‌دهید، کشو و کمد‌های شخصی برای افراد و کارمندان داشته‌باشند تا افراد بتوانند لوازم و وسایل خود را سامان‌دهی کنند و در محیط کار منظم‌تری کار کنند. خدمات پس از فروش، یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای مشتریان می‌باشد چراکه در صورت وجود این ویژگی، آ‌ن‌ها حس اعتماد و اطمینان بیشتری نسبت به خرید خود دریافت می‌کنند. این نوع خدمات را معمولا شرکت‌ها و تولید کنندگان با سابقه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. برای مثال ساجیران، بهترین تولید کننده مبلمان اداری در تهران، با داشتن بیش از 28 سال سابقه با ارائه دادن خدمات پس از فروش به مشتریان خود، حس اطمینان و اعتماد را به آن‌ها نسبت به خرید خود القا می‌کند.

میز و صندلی اداری شرکتی از بهترین تولید کنندگان مبلمان اداری

بهترین مبلمان اداری چیست؟

هر دفتر کاری نیازمند یک سری امکانات اولیه است که مبلمان اداری، یکی از ابتدایی‌ترین این امکانات می‌باشد. اما بهترین مبلمان اداری چیست؟ بهترین مبلمان اداری شامل چه مواردی است و در کل به چه اشیائی مبلمان اداری گفته می‌شود؟ در واقع مبلمان اداری متشکل از انواع میز، مبلمان، انواع صندلی، کتابخانه، پارتیشن، قفسه و کانتر است. در ادامه بیشتر به این موارد و انواع آن‌ها می‌پردازیم. ساجیران، از بهترین برند مبلمان اداری ایرانی، تک تک موارد لازم را برای داشتن یک مجموعه از بهترین مبلمان اداری را تامین می‌کند. مواردی که در مقاله می‌آیند قطعا به انتخاب بهترین مبلمان اداری برای محل کار شما کمک خواهند کرد. پس با ما همراه باشید.

میز و صندلی اداری

یک میز و صندلی مناسب علاوه بر حفظ و بهبود ظاهر محیط کارتان، سلامت بدن و گردن شما و کارکنانتان را در دراز مدت تامین می‌کند و خطر آسیب دیدگی را کاهش می‌دهد. میز و صندلی مناسبی که اصول استاندارد و ارگونومی را داشته‌باشند قطعا جزء بهترین مبلمان اداری هستند و توجه مشتریان را جلب می‌کنند. بهترین مبلمان اداری لاکچری نیز علاوه بر ظاهر که نقش کلیدی در انتخاب اصلی و نهایی مشتری دارد، این استاندارد‌ها و اصول را لازم و ضروری می‌دانند و در ساخت تولیدات خود آن‌ها را رعایت می‌کنند. به عنوان مثال از دیگر نکات مهم در میز و صندلی‌های اداری، ابعاد و جنس پارچه‌های آن‌ها است. جنس پارچه و ابعاد میز‌ها و صندلی‌هایی که به عنوان مشتری سفارش می‌دهید، حتما باید با نوع و عنوان شغل شما تناسب داشته‌باشد. میز‌های اداری انواع متعددی را شامل می‌شوند، مانند میز مدیریت، میز اداری، میز مذاکره، میز کنفرانس، میز کارمندی و میز پذیرایی.

از طرفی صندلی‌های اداری نیز متنوع هستند، مانند صندلی مدیریتی، صندلی کنفرانسی، صندلی مبلی و صندلی انتظار. که صندلی‌های مبلی از بهترین مبلمان اداری هستند. ابعاد صندلی، جنس، ارتفاع، راحتی و جنس تشک پشتی و استحکام صندلی از نکات مهمی هستند که بهتر است قبل از خرید به آن‌ها دقت و توجه داشته‌باشید.

پارتیشن اداری

پارتیشن‌های ادارای در واقع تقسیم کننده‌های ثابتی هستند که محل کار را به قسمت‌ها و بخش‌های مختلفی تقسیم و تفکیک می‌کنند. این پارتیشن‌ها مزایای زیادی از جمله اقتصادی بودن را شامل می‌شوند و در جنس‌ها و انواع مختلفی نیز موجود هستند. امروزه پارتیشن‌ها مهم‌ترین رکن بهترین مبلمان اداری مدرن را تشکیل می‌دهند. علاوه بر پارتیشن‌های متحرک، پارتیشن‌های ثابت نیز وجود دارند تا همانند دیوار‌های کاذب به کمک شما بیایند و محل کار مدرنی را تشکیل دهند. همانطور که گفتیم پارتیشن‌ها می‌توانند در تشکیل بهترین مبلمان اداری محل کار شما بسیار کلیدی عمل کنند و نقش پر‌رنگی داشته‌باشند.

پارتیشن بندی اداری

قفسه اداری

قطعا نظم در کار از مهم‌ترین و واجب‌ترین ارکان است. همکاران و کارمندان باید برای بازدهی و عملکرد بهتر، به خصوص در دراز مدت، مدارک و اسناد موجود را طبقه و دسته‌بندی کنند تا در مواقع ضروری به آن‌ها رجوع کرده و استفاده کنند. قفسه و کتابخانه‌های اداری از بهترین وسایل برای برقراری نظم در محیط کار هستند. در مجموعه‌ی کلی از بهترین مبلمان اداری، قطعا قفسه‌ها و کتابخانه‌ها نقش پررنگی دارند و بسیار کارآمد هستند. قفسه‌های اداری با جنس‌های متفاوتی مانند چوبی، فلزی و پلاستیکی در ساجیران موجود هستند.

کانتر اداری

ارباب رجوع و مشتریان دفاتر کاری شما، در ابتدای ورود خود اکثرا به متصدی یا منشی محل کار شما برخورد می‌کنند و سپس باقی مراحل کاری را طی می‌کنند. پس در نتیجه، در نگاه اول این کانتر‌ها هستند که به چشم ارباب رجوع می‌آیند. هر چه کانتر انتخابی شما جذاب و زیبا‌تر باشد، در ذهن مشتری تصویر بهتری از شرکت و دفتر کاری شما ثبت خواهد شد. البته که کانتر‌های مشاغل مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و خوشبختانه یکی از بهترین برند مبلمان اداری یعنی ساجیران، به ارائه و تولید انواع این کانتر‌ها پرداخته‌است تا هیچ مشکلی یا کمبودی در سفارش مشتریان احساس نشود. انواع مدل‌‌های کانتر و گیشه در ساجیران برای تمامی مشاغل و دفاتر قابل استفاده است. اما در صورت پیدا نکردن مدل مورد نظر خود، می‌توانید به ساجیران طرح دلخواه خود را جهت ساخت سفارش دهید.

فایلینگ اداری

با موارد و لوازم کلی یک مجوعه از بهترین مبلمان اداری آشنا شدیم. خبر خوش این است که ساجیران موارد جزئی‌ مبلمان اداری مورد نیاز محل کار شما را نیز سفارش می‌گیرد. برای مثال فایلینگ‌ها که از دیگر تجهیزات لازم برای برقراری نظم در محیط کار هستند، در ساجیران تولید می‌شوند. با فایلینگ‌ها شما می‌توانید سریع‌تر به کاغذ‌ها و پرونده‌های بایگانی شده‌ی خود دست پیدا کنید و از شلوغ شدن میز محل کار خود جلوگیری کنید. فایلینگ‌ها معمولا از یک کمد کوچک به همراه کشو‌های متعدد تشکیل شده‌اند و در رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌های گوناگون موجود هستند. با در نظر گرفتن طرح و باقی وسایل محیط کارتان، شما می‌توانید فایلینگ مناسب و مورد نظرتان را سفارش دهید.

کلام آخر

در این مقاله به نکات مهم و ویژگی‌های حائز اهمیتی که یک مبلمان اداری را به بهترین مبلمان اداری تبدیل می‌کند، اشاره کردیم. به مفهموم کلی مبلمان اداری و تجهیزات و لوازم تشکیل دهنده‌ی آن پرداختیم. از انواع میز و صندلی‌های اداری، پارتیشن‌ها، قفسه‌ها، کتابخانه‌ها و حتی فایلینگ‌ها صحبت کردیم و مواردی را برای خرید آن‌ها گوشزد کردیم. در کل برای خرید بهترین مبلمان اداری به تحقیق و نکته‌سنجی زیادی نیاز است. چرا که علاوه بر قیمت، موارد مهم و ضروری دیگری نیز باید قبل از خرید در نظر گرفته شوند که به آن‌ها اشاره شد. در کنار این موضوعات، در این مقاله ما به شما مجموعه ساجیران که بهترین برند مبلمان اداری هست را نیز معرفی کردیم. ساجیران با سابقه درخشان خود می‌تواند با تولیدات خود در زمینه‌ی بهترین مبلمان اداری، بهترین و راحت‌ترین محیط کار را برای شما و کارکنان شما به ارمغان بیاورد. گفتنی است ساجیران را می‌توان به عنوان بهترین شرکت مبلمان اداری نیز معرفی کرد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده‌باشید.

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی