صحبت های درگوشی یحیی با دیاباته کارساز شد!

به گزارش ساناپرس، بی تردید جذب لوکادیا یکی از بهترین خبرهای نقل و انتقالاتی برای هواداران پرسپولیس بود. مهاجمی که در آخرین روزهای نقل و انتقالات و در شرایطی که کمتر کسی تصور می کرد رضا درویش موفق به جذب او شود، با پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

به هرحال این یک واقعیت است که باشگاه پرسپولیس پروسه طولانی را برای جذب مهاجم سپری کرد. سرمربی پرسپولیس وقت زیادی را برای جذب کاسیانو صرف کرد و درنهایت نیز قید او را زد تا زمان زیادی صرف شود و پس از آن مذاکره با مهاجم ها یکی بعد از دیگری به بن بست رسید.

به هر روی لوکادیا جذب شد و اگرچه در دو بازی قبلی به میدان نرفت اما در تمام این مدت زیر ذره بین هواداران پرسپولیس بود.

حالا تصویری از لوکادیا در فضای مجازی دست به دست می شود که در نوع خود جالب است. پس از ویدیوی فارسی صحبت کردن این بازیکن که دیروز وایرال شد، حالا انتشار یک عکس، تغییرات فیزیکی و بدنی او را نشان می دهد و البته هنر پپه لوسادا مربی بدنساز که توانست طی یک هفته شرایط این بازیکن را این چنین تغییر دهد.

رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی توانسته با جذب مهره‌های مدنظر سرخپوشان عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارد. جذب نفراتی چون علیرضا بیرانوند که البته بی‌میل نبود که در سال منتهی به جام جهانی به ایران بازگردد و فرصت حضور فیکس در تیم ملی را به دست بیاورد در کنار توافق با مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، محمد مهدی احمدی، سعید صادقی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی و گئورگی گولسیانی و در نهایت یورگن لوکادیا هواداران را نسبت به اقدامات مدیریتی امیدوار کرده است.

با این حال، درویش طی مدت اخیر بارها در گفتگوهای خود نسبت به موضوع دخالت برخی دلالان موضع تندی نشان داده است که با حمایت رسانه‌ها و هواداران نیز همراه شده بود. او که روز گذشته در آخرین گام مذاکره با شیخ دیاباته به خاطر به میان آمدن پای برخی واسطه‌ها برای این انتقال به مشکل برخورده است، در این خصوص واکنش دوباره‌ای نشان داد و اظهار کرد: می‌خواهم با هواداران راحت صحبت کنم. واسطه‌ها در جریان مذاکرات از موج‌های خبری که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به راه می‌افتد برای گرفتن دست بالاتر برابر باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس استفاده می‌کنند. این موضوع باید مورد توجه هواداران قرار بگیرد. ما هر شرایطی را نمی‌پذیریم. نمی‌توانیم برای نجات خودمان در شبکه‌های اجتماعی یا درست کردن وجهه، پرسپولیس را زیر بار هر شرایطی ببریم، نودادبرتر چون در بلندمدت قطعا ضربه می‌زند و اهداف هم محقق نمی‌شود ولی حتما برنامه خود برای حضور مهاجم جدید را عملی می‌کنیم و کارها طبق روال پیش می‌رود.

اخبارورزش
پربازدیددیاباته
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی