خبر خوش برای بازنشستگان / تسهیلات جدید در راه است / بازنشستگان منتظر باشند

به گزارش ساناپرس، «محمدهادی زاهدی‌وفا» سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور بر مردمی‌سازی اقتصاد، اعلام کرد: تعاون از نگاه فرهنگی و اجتماعی نقش بی‌بدیلی در مردمی‌کردن اقتصاد دارد.

او افزود: ترویج فرهنگ تعاون زمینه‌ساز توسعه کمی و کیفی بخش تعاون کشور است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نیازمند نگاه تحولی در بخش تعاون هستیم، گفت: نگاه تعاون‌محور می‌تواند در پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و سهامی عام نقش‌آفرینی کند.

محمدهادی زاهدی‌وفا سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در نشست صمیمی با مدیران تعاون سراسر کشور با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور بر مردمی‌سازی اقتصاد، اظهار داشت: تعاون از نگاه فرهنگی و اجتماعی نقش بی‌بدیلی در مردمی‌کردن اقتصاد دارد.

وی افزود: ترویج فرهنگ تعاون زمینه‌ساز توسعه کمی و کیفی بخش تعاون کشور است.

زاهدی‌وفا تصریح کرد: نگاه تعاون‌محور می‌تواند در پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و سهامی عام نقش‌آفرینی کند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر توسعه شرکت‌های تعاونی مسکن در کشور گفت: این شرکت‌ها با مشارکت وزارت مسکن و شهرسازی برای طبقات متوسط و ضعیف مسکن می‌سازند.

وی بر رفع مشکلات معیشتی کارمندان در دولت سیزدهم تأکید کرد و در بخش دیگری از سخنان خود بدنه اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بزرگترین سرمایه این وزارتخانه دانست.

مهدی مسکنی (معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در این نشست با بیان اینکه نیروی انسانی بازوی توانمند اجرایی بخش دولتی تعاون کشور است، گفت: در این گردهمایی تخصصی ۲۰۰ نفر از مدیران تعاون استان‌ها در ۶ کارگروه جداگانه آموزش دریافت کردند.

وی افزود: رویکرد اصلی معاونت امور تعاون در دولت سیزدهم مردمی‌سازی، هوشمندسازی، کارآمدی و شفافیت است.

معاون امور تعاون نیز با اشاره تأکیدات رئیس‌جمهور در مردمی‌سازی اقتصاد، گفت: گسترش اعتقاد و تقویت باور به تعاون در سطح مسئولین ملی و استانی دنبال می‌شود.

در این نشست تعدادی از مدیران تعاون استان‌ها دغدغه‌ها، مشکلات و موانع بخش تعاون کشور را تشریح کردند.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی