دستور قالیباف به ۳ کمیسیون‌ مجلس برای حل مشکل آب خوزستان

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 28 تیر) مجلس شورای اسلامی و در جریان طرح سؤال محفوظی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون پخش سریال‌های شبکه خانگی اظهار داشت: نکته‌ای که آقای محفوظی در رابطه با مسائل فرهنگی و آسیب‌هایی که پخش سریال‌های خانوادگی در شبکه خانگی همراه دارد موضوع به حق و به جایی است، هر چند در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تلاش‌هایی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط کنونی حوزه مسئولیت تغییر کرده است، آقای محفوظی به من گفتند که نمی‌خواهند سؤال‌شان به رأی گذاشته شود و فقط مهم بود که این موضوع مطرح شود و مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ان‌شاءالله صداوسیما در آینده به این موضوع به‌طور جدی توجه داشته باشد، از حضور دکتر صالحی نیز تشکر می‌کنیم.

قالیباف با اشاره به تذکری که محفوظی در رابطه با وضعیت آب استان خوزستان دارد، یادآور شد: درباره این موضوع روز گذشته در هیات دولت مصوبات خوبی نیز وضع شد، ان‌شاءالله نمایندگان خوزستان و کمیسیون‌های عمران، انرژی و برنامه، بودجه و محاسبات تلاش کنند که به‌سرعت این مصوبات اجرا شود.

27215

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی