یشنهاد وسوسه انگیز درویش به دیاباته / پرسپولیس بالاخره فوق ستاره یاغی را بدست آورد!

به گزارش ساناپرس، خبرهای واصله حاکی از آن است که کارگزار سابق پرسپولیس در صدد شکایت از این باشگاه برای احقاق حقوق خود است.

 ظاهرا کارگزار سابق پرسپولیس مبلغی حدود ۱۲۵ میلیارد تومان را ظرف ۶ ماه به این باشگاه تزریق کرده اما این قرارداد به صورت یک طرفه فسخ شده است.

خاطرتان باشد روز معرفی شرکت ایده پویان ماژ، به‌عنوان کارگزار جدید از ارقام بالایی برای همکاری رونمایی شد. ۳۰۰ میلیارد تومان در بحث حق پخش تلویزیونی که خیلی‌ها این رقم را به‌واسطه نامعلوم بودن وضعیت حق پخش مسابقات توسط صداوسیما رسما نادیده گرفتند و مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی و درآمد ناشی از تبلیغات پیراهن و فضای مجازی که رقم قابل توجهی به حساب می‌آمد. با توجه به اینکه رقم قرارداد آتیه‌داده‌پرداز ۱۱۰ میلیارد تومان بود این قرارداد بسیار قرارداد چشمگیری برای پرسپولیس محسوب می‌شد.

با این وجود پرسپولیس در فصل گذشته و تابستان سالجاری با مشکلات مالی فراوانی روبرو شد و حالا شنیده می شود به رغم دریافت مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومانی، تبلیغات محیطی بازی های خود را مثل سابق به سازمان لیگ واگذار کرده است. اقدامی که واکنش کارگزار سابق (ایده پویان ماژ) را به دنبال داشته است. کارگزار مورد اشاره دنبال شکایت از باشگاه پرسپولیس است و قصد دارد غرامت فسخ قراردادش را از این باشگاه دریافت کند.

پرسپولیس کم مشکل داشت و حالا یک دردسر جدید هم به مشکلات قبلی اضافه شده است!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی