طارمی قید پورتو را زد ! / فوق ستاره در راه پرسپولیس / یحیی در نقل و انتقالات ساپینتو را جاگذاشت!

به گزارش ساناپرس، از پورتو خبر می رسد رئیس این باشگاه در حال تعیین جانشین برای مهدی طارمی است تا در تعطیلات زمستانی نسبت به فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اقدام کند.

رییس باشگاه پورتو ابتدای فصل بر اساس وعده ای که به سرمربی تیم داده بود در برابر پیشنهادات رسیده برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مقاومت کرد و در نهایت مهدی طارمی در پورتو ماندگار شد و شروعش در این فصل از لیگ برتر همانند فصل گذشته درخشان بود.

روز گذشته هم سایت TheFreeFootball پرتغال که به ارائه آمار فوتبال جهان می پردازند در آماری بازیکنانی که بیشترین گل زده در سال ۲۰۲۲، به همراه باشگاه هایشان و تیم ملی کشورمان به ثمر رساندند را معرفی کرد. مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو بار دیگر برای ایران افتخارآفرینی کرد و در میان بهترین گلزنان دنیا در سال ۲۰۲۲ ایستاد. طارمی بالاتر از هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس یکی از رقبای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با ۲۲ گل زده ایستاد.

مهدی طارمی ابتدای فصل در مصاحبه با عادل فردوسی پور گفته بود در صورتی که به جای رئیس باشگاه پورتو بود مهدی طارمی را همین الان می فروخت و این مصاحبه حواشی برای مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه داشت؛ تا جایی که در یک توئیت اعلام کرد از حضور در پورتو و ادامه با این تیم خرسند است.

تصمیم جدید باشگاه پورتو در مورد مهدی طارمی/ سرنوشت دیاز در انتظار مهاجم تیم ملی فوتبال ایران

اما بر اساس تازه ترین خبرهای رسیده از پورتو رئیس باشگاه همان نقشه ای که برای دیاز کشیده می خواهد برای مهدی طارمی بکشد. فروش این بازیکن در تعطیلات زمستانی. دیاز فصل گذشته در تعطیلات زمستانی راهی لیورپول شد و پورتو به سود قابل توجهی دست پیدا کرد. بدون شک رییس باشگاه پورتو همزمان با فروش مهدی طارمی جانشین این بازیکن را هم خریداری خواهد کرد تا سرمربی تیم بدون دغدغه به مهدی طارمی اجازه جدایی بدهد.

بند فسخ قرارداد مهدی طارمی ۲۰ میلیون یورو است. به نظر می رسد مهدی طارمی در تعطیلات زمستانی راهی یکی از تیم های ایتالیایی یا اسپانیایی خواهد شد. در مورد حضور این بازیکن در تیم فنرباغچه هم خبرهای متعددی از سوی سایت های ترکیه ای منتشر شد اما واقعیت این است که مهدی طارمی علاقه ای برای بازی در تیم های ترکیه ای ندارد و گفته است در صورت جدایی از پورتو مقصد بعدی او یک تیم بزرگ تر و بازی در لیگی به مراتب بهتر از پرتغال خواهد بود.

اخبارورزش
پربازدیدطارمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی