ساپینتو سرمربی استقلال پرخاشگر شد / حاجیلو: کاش خسرو حیدری سرپرست استقلال می‌شد

به گزارش ساناپرس، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید خسرو حیدری اگر سرپرست آبی‌ها می‌شد، می‌توانست کمک بیشتری به آبی‌پوشان کند.

اصغر حاجیلو، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت به ایسنا گفت:

پیش‌بینی می‌شد که چنین اتفاقاتی برای استقلال رقم بخورد. تا اینجای کار، هر کسی که در پاس و شهرداری بود، در کادر باشگاه استقلال حضور دارد و کنار آجورلو کار می‌کند. برخی می‌گویند که خسرو حیدری تجربه لازم را برای مربی‌گری و روی نیمکت نشستن ندارد و صرفا به خاطر دوران بازیگری‌اش در جمع آبی‌ها حضور دارد. خسرو حیدری برای استقلال بازی کرده اما به خاطر رابطه‌ای که با آقای آجورلو داشته به کادر فنی تیم پیوسته است. او با حضور در استقلال، فقط می‌تواند تجربه کسب کند و نمی‌تواند به تیم کمک کند. به طور مثال بیژن طاهری سال‌ها سابقه مربی‌گری دارد و می‌داند چطور مربی‌گری کند اما سرپرست تیم شده است. مربی‌گری با سرپرستی کاملا متفاوت است. به نظر من اگر خسرو حیدری سرپرست تیم می‌شد، اتفاقات بهتری رقم می‌خورد. بیژن طاهری بیشتر می‌توانست به ساپینتو کمک کند. آجورلو یکی از مدیران ورزشی است که در فضای ورزشی بوده است و ارزش کسانی که کنارش بوده‌اند را نگه داشته است.

او ادامه داد:

آجورلو هنر بازیکن آوردن ندارد و کار مدیریتی بلد است و همین الان ما می‌بینیم که استقلال پر از مهاجم است و هر کدام از این مهاجم‌ها، بازیکنان بسیار خوبی هستند. مربی چطور می‌تواند این همه مهاجم را مدیریت کند؟ اگر ۲ مهاجم با هم هماهنگ شوند، تکلیف ۴ مهاجم دیگر چه می‌شود؟ این مساله به استقلال آسیب خواهد زد. زمانی که ساپینتو می‌خواست به استقلال بیاید، فوتبال‌دوستان می‌دانستند که آجورلو جرأت این را نداشت که مربی ایرانی بیاورد چون آجورلو می‌دانست که فرهاد مجیدی آمار و قهرمانی قابل توجهی برای خود ثبت کرده است. البته فرهاد مجیدی هم رفت و آمدهای زیادی داشته است. با وجود اینکه سال‌هاست که با نکونام اختلاف دارم اما جواد نکونام مربی به‌روز و خوبی بود و بهترین گزینه برای استقلال بود اما نکونام هم شرایط را درک می‌کرد. باشگاه استقلال در نهایت با گزینه‌ای به توافق رسید که اهل داد و بیداد و هیجان است.

حاجیلو در پایان گفت:

اگر یادتان باشد، استراماچونی در ۵ هفته اول عملکرد خوبی نداشت اما در ادامه تغییر کرد. استقلال از امروز باید امتیازات را جمع کند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید با موفقیت پیش برود. امیدوارم ساپینتو عملکرد خوبی در آینده داشته باشد. باشگاه استقلال از نظر پولی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم این تیم در فصل پیش رو مثل تیم رویایی استراماچونی بتواند شرایط خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد. من بازی سپاهان با نساجی را دیدم و متوجه شدم ۹ کارت زرد و بدل شده است. ما می‌دانیم رای داور را نمی‌شود برگرداند و شاهد کارت‌های غیر فنی هستیم. امیدوارم اعتراضات از روی نمیکت و زمین برود و داوران هم بتوانند قضاوت خوبی داشته باشند و عملکرد بازیکنان هم در رقابت‌های لیگ برتر از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی