دست کاوه رضایی در دست یحیی / شاه ماهی به استقلال پشت کرد!

به گزارش ساناپرس، فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران در حالی یکشنبه شب ۳۰ مرداد به پایان رسید که هنوز تکلیف تعدادی از بازیکنان مورد نظر سرخابی‌ها مشخص نشده است.

روزنامه ایران: در حالی که هفته دوم لیگ برتر به پایان رسیده و هفته سوم پنجشنبه آغاز می‌شود، موضوع باشگاه استقلال با امیر ارسلان مطهری و کاوه رضایی به پیچیده‌ترین حالت خود رسیده است. با اینکه انتظار می‌رفت قرارداد مطهری تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات، قراردادش را فسخ کند و لیست بزرگسالان استقلال خالی شود، اما این اتفاق نیفتاد تا این مسأله به یک بحران بزرگ برای آبی‌ها تبدیل شود. مدیران استقلال در ابتدای فصل نقل و انتقالات، با اینکه یک فصل دیگر از قرارداد مطهری باقی مانده بود، قرارداد او را یک فصل دیگر تمدید کردند و حالا همین موضوع چالش بزرگی برای آنها ایجاد کرده است. مطهری که از تراکتور و سپاهان پیشنهاد داشت، با مسئولان باشگاه استقلال بر سر مطالباتش به توافق نرسید. مدیران استقلال به دنبال این بودند که مبلغی را به مطهری غرامت بدهند و او قراردادش را فسخ کند اما این مهاجم خواهان همه مبلغ قراردادش تا پایان فصل آینده لیگ برتر شد و در نهایت بدون توافق و با پایان نقل و انتقالات او همچنان بازیکن استقلال محسوب می‌شود. مطهری دیروز هم در صفحه خود اعلام کرد: «دوست ندارم عنوان کنم در این چند روز چه اتفاق‌هایی افتاده و چه رفتارهایی با من شده است. بنابراین ضمن احترام از امروز (دیروز) در تمرین حاضر می‌شوم.» این در شرایطی است که مدیران استقلال قصد داشتند کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند اما از آنجایی که مطهری در این فصل برای استقلال به میدان رفته، نمی‌توانستند به راحتی نامش را از لیست خارج کنند تا موضوع همینطور مسکوت باقی بماند. در چنین فضایی مسئولان استقلال که نتوانستند با مطهری به تعامل برسند، پرونده را به کمیته تعیین وضعیت بردند و در آنجا از بازیکن خود شکایت کردند تا نظر نهایی در این خصوص اعلام شود. نکته دیگری که در خصوص استقلال وجود دارد این است که این تیم، نیم‌نگاهی هم به سعید عزت‌اللهی دارد و درصورتی که زمینه جدایی این بازیکن از باشگاه وایله دانمارک و آزاد شدن او فراهم شود، ممکن است آبی‌ها با عزیز بک آمانوف که به عنوان سومین گزینه لیست خروجی معرفی شده نیز خداحافظی کنند.

پرسپولیس به دنبال انتقال کاوه رضایی
در چنین شرایطی می‌توان نارضایتی شدید رضایی از وضعیت موجود را متوجه شد. او پست اینستاگرامی مربوط به قراردادش با استقلال را نیز پاک کرده تا شایعاتی درباره پیوستنش به تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس نیز شنیده ‌شود. یحیی گل‌محمدی از مدت‌ها پیش علاقه‌مند است شاگرد اسبق خود در ذوب‌آهن را این‌بار با پیراهن سرخ در کنار خود داشته باشد. باشگاه پرسپولیس بعد از ابراز تمایل گل‌محمدی برای جذب رضایی به او پیغام داده و اکنون در انتظار پاسخ این بازیکن است و با توجه به پر شدن لیست استقلال، رضایی در سال منتهی به جام جهانی از کوچک‌ترین روزنه‌ها برای حضور در قطر با پیراهن ایران نیز نگذرد. همین زمینه، شانس انجام یکی از جذاب‌ترین انتقال‌ها را افزایش می‌دهد. از طرف دیگر مبلغ قرارداد رضایی با استقلال مبلغ چشمگیری است و مدیران پرسپولیس تصمیم دارند در صورتی که‌ حضور رضایی در پرسپولیس جدی شود، نهایتاً سقف قرارداد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به او بپردازند. این در حالی است که گفته می‌شود رقم این مهاجم با استقلال کمی کمتر از دو برابر سقف پرسپولیسی‌هاست! پرسپولیس در حال حاضر دو جای خالی در لیست خود دارد و در این رابطه هم با کاوه رضایی و هم شیخ دیاباته مذاکراتی صورت داده است. شرزود تمیروف یکشنبه شب و بعد از جدلی چند ساعته قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد اما موضوع دیگر بحث جذب شیخ دیاباته مهاجم بلندقامت اسبق استقلال توسط سرخپوشان است. او حالا بیشتر از هر زمان دیگری به پرسپولیس نزدیک شده و به احتمال فراوان بزودی پیراهن سرخ را به تن خواهد کرد. البته دیاباته در جزئیات قرارداد با پرسپولیسی‌ها در حال مذاکره است و مواردی نظیر برخی از آپشن‌ها از جمله موضوعات مورد بحث طرفین برای رسیدن به توافقات نهایی است. ضمن اینکه این بازیکن یک مشکل شخصی دارد که در صورت رفع آن قرارداد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با پرسپولیس امضا خواهد کرد. در این میان شاید نودادبرتر با توافق با او یا کاوه یا هر دو، نقل و انتقالات تابستانی را کاملاً تحت الشعاع قرار دهند و باید دید می‌تواند رضایی از اردوگاه آبی به سمت اردوگاه سرخ هایجک کند یا خیر.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی