خبر جدید وزیر آموزش و پرورش / اول مهرماه آموزش حضوری خواهد بود؟

به گزارش ساناپرس؛ یوسف نوری در اختتامیه سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت در آموزش و پرورش جهت‌گیری‌های عدالت‌ستیز داریم که اعزام سربازمعلم به مناطق دوردست، کاستن از شمار مدارس شبانه‌روزی، حذف تغذیه دانش آموزی از این جمله است.

وزیر آموزش و پرورش افزود دانش آموزان بالای ۱۲ سال و فرهنگیان حتما دز یادآور واکسن را تزریق کنند.

نوری تصریح کرد احراز صلاحیت در رتبه بندی معلمان جدی است، طوری نشود بگویند که رتبه ها همین‌طوری داده شده است. عجله نکنید و اجازه دهید رتبه هر کسی به خودش داده شود و بی عدالتی حتی در حق یک نفر نداشته‌ باشیم.

نوری با اشاره به اینکه بیش از 5500 مدرسه سرویس و چشمه بهداشتی ندارند که باید اینها مجهز شوند، اظهار کرد: تا آخر سال مدارس ایمن جایگزین مدارس کانکسی و سنگی بالای 10 دانش آموز می‌شوند.

وی همچنین با توصیه به جدی گرفتن حفظ قرآن کریم عنوان کرد: دارالقرآنی که کار نکند را به سازمان دارالقرآن می‌دهیم که آنها استفاده کنند. دارالقرآن ها را تقویت کنید. سرودهای دانش آموزی را روی میز بیاورید؛ هرچه عیان تر باشند از گروه‌های زیرزمینی کم می‌شود، بچه ها نیاز به ابراز وجود دارند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برای ایام اربعین مدارسی که در مسیر هستند آماده پذیرایی از زوار باشند. وسایل سرمایشی پنج استان مرزی مهیا باشد. اردوگاههای دانش آموزی را نیز فعال کنید.

اخبارجامعه
آموزش و پرورش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی