فال ابجد امروز / فال ابجد 1 شهریور 1401 + تفسیر دقیق با جزئیات

به گزارش ساناپرس؛ فال ابجد هر روز خود را بر اساس ماه تولدتان را در ساناپرس بخوانید.

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  ب  ب  ب

تعبیر : تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی و مردم را از خودت خوشنود ساز. به تو از کسی فایده رسد. شخصی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید. با توکل بر خدا و تلاش و کوشش خودت به مراد دل برسی ان‌شاءالله

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  آ  ب  ج

تعبیر : به زودی به مقصود خود خواهی‌ رسید و آنچه را که در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد کسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری میکند ،صلاح است که از رفتن پشیمان گردی چون او به تو آسیب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خیال نابودی تو می‌باشند اما از دست آنها کاری بر نمی‌آید مترس . سفر‌ی در پیش است که در آن سفر آسودگی یابی این چند روزه طالع تو نحسی دارد که از تو بگذرد و بعد در نظر خلایق شیرین شوی. این هفته با هیچ کس گفت‌وگو نکن که ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد.

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما :  د  آ  ب

تعبیر : شما فردی کوشا بااراده هستید، اگر از این استعداد استفاده کنید موفق و کامیاب می‌شوید. ممکن است در زندگی با خطرهایی مواجه شوید که با تدبیر می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید. کارهای سخت برای شما آسان می‌شود آنچه را که خواستار آن هستید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد.

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : د  د  د

تعبیر : در زندگی در موقعیت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مکار سر و کار پیدا می کنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته‌باشید. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما خواهدبود.

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  ب  آ  آ

تعبیر : از تجربه‌ بزرگان بهره ببر و مشورت دوستان را پذیرا باش که برای تو منفعت خواهد داشت. اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز خواهد گردید. اگر قصدی داری کمی دیگر صبر کن. ممکن است از طرف کسی غم و اندوهی به تو برسد؛ اما نگران نباش که به خیر و سلامتی رفع خواهد شد.

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  د  د  ب

تعبیر : به خاطر شایستگی و کفایتی که داری، موفقیتی کسب خواهی کرد که باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌کند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما :  آ  ب  ج

تعبیر : در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شوید و با مردمی بد کردار و ناشایست سر و کار پیدا می کنید و به رنج و زحمت می‌افتید. باید با دیگران با احتیاط رفتار کنید تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشکل کنند. در طالع شما سفری دیده می‌شود که اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  ج  ج  آ

تعبیر : در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد. تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. با دل و نیت پاک هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد‌. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  ج  ب  ب

تعبیر : بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما :  ب  ب  آ

تعبیر : برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری رهایی میابی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود. سعی کن تصمیمی عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  آ  ب  د

تعبیر : بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به مقصودی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود. اگر نیت سفر داری برو که خوب است. صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی. از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می‌رسد ان‌شاءالله.

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  د  ج  ج

تعبیر : بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای ، غم مخور که به مرادت خواهی رسید؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود اما به زودی ستاره‌ی سرنوشت تو به خواهد درخشید و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی بست، عهد شکن مباش و بر عهد و پیمان خود استوار بمان

اخبارسرگرمی
فال ابجد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی