درخواست دیاباته از یحیی پس از پیوستن / شماره پیراهن فوق ستاره چند است؟

به گزارش ساناپرس، در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال انجام داده است. در این مذاکرات دو طرف به توافقات کلی دست پیدا کردند و مذاکرات درباره مسائل جزیی در جریان است.

دیاباته بازیکن آزاد است و به همین دلیل مسولان پرسپولیس نگرانی بابت پایان فرصت نقل و انتقالات ندارند. در صورتی که در یکی دو روز آینده توافق لازم صورت بگیرد شیخ دیاباته به عنوان مهاجم جدید پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه به امضاء خواهد رساند. به نظر می‌رسد تا پیش از بازی با آلومینیوم این مسأله به صورت قطعی مشخص شود. در صورت به امضا رسیدن این قرارداد، دیاباته بعد از لوکادیا دومین مهاجم خارجی پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر خواهد بود اما…

یک منبع موثق درباشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: «با شیخ دیاباته به صورت مستقیم صحبت کردیم اما هنوز به توافق نهایی نرسیدیم. او قصد دارد این مرتبه خانواده اش را هم با خود به تهران بیاورد. برهمین اساس از ما ۴۸ ساعت فرصت خواست که بیشتر فکر کند و بعد جواب بدهد.»

ناگفته نماند شاید یکی از دلایلی که شیخ دیاباته از مدیران باشگاه پرسپولیس فرصت خواسته است به حمله کاربران استقلالی در فضای مجازی برگردد.

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی