پرسپولیس دربی نقل‌وانتقالات را به استقلال باخت

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به فشار شدیدی که بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان روی ساپینتو وارد شده بود بعد از دریافت گل از ملوان وضعیت روحی سختی را تحمل می‌کرد.

میثم منیعی، مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال و بازیکن اسبق این تیم درباره دیدار استقلال مقابل ملوان و حاشیه‌های مربوط به این دیدار، به اضافه شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهاراتی را مطرح کرد:

به نظرم یک مسابقه سراسر تلاش از سوی دو تیم بود. در نیمه اول تلاش ملوانی‌ها بیشتر به چشم آمد اما در نیمه دوم این استقلال بود که کار را یکسره کرد.

به طور کلی بازی دو نیمه متفاوت داشت! با توجه به اضافه شدن تعدادی از بازیکنان به جمع هم تیمی‌هایشان، استقلالی‌ها در نیمه اول مثل بازی هفته اول با سپاهان هماهنگی لازم را نداشتند. به خصوص که در ترکیب اصلی این هفته، چند بازیکن برای اولین بار در فصل جاری برای استقلال به میدان می‌رفتند.

ملوان را چطور دیدید؟

به نظرم این تیم قابل احترام در زمین خودش خیلی خوب کار را شروع کرد. آنها سعی داشتند با دوندگی بالا ضعف نفری شان را مقابل ستاره‌های ما جبران کنند که اتفاقاً روی یک اشتباه از سوی ما به گل هم رسیدند اما به هر حال این تیم نمی‌توانست حریف استقلال شود و در نیمه دوم این را دیدیم.

تغییرات استقلال در ترکیب نیمه دوم را چطور تحلیل می‌کنید؟

حضور مهدی قایدی در نیمه دوم باعث شد سرعت بازی افزایش پیدا کند و از طرفی ورود جلالی هم شرایط استقلال در جناح چپ را بهتر کرد. در کل استقلال با حضور مهدی قایدی شرایط خیلی بهتری پیدا کرد و همکاری خوب او با یامگا باعث شد استقلال با سه گل به برتری برسد.

غیبت تماشاگران در ورزشگاه انزلی چقدر به سود استقلال شد؟

استقلال تیمی‌نیست که از حضور تماشاگران حریف هراسی داشته باشد. اتفاقاً استقلال تیمی‌است که به بازی مقابل تعداد تماشاگر زیاد عادت دارد. گرچه در این دو سال گذشته و اکثر بچه‌هایی که تازه به استقلال آمده اند خیلی با این فضا آشنا نیستند اما به طور کلی ذات تیم استقلال اینگونه است که با تماشاگر بهتر بازی می‌کند.

درباره حرکت ساپینتو و انتقاد هلال احمری‌ها صحبتی دارید؟

دوستان خوب ما در هلال احمر جزو قشر زحمتکش و تلاشگر کشورمان به شمار می‌روند که هیچ کس نمی‌تواند ارزشهای کار این عزیزان برای مردم ایران که در حوادث طبیعی و غیرطبیعی و بطور کلی روزهای سخت کمک حال آنها هستند را نادیده بگیرد. اما من فکر می‌کنم جایی که برای این عزیزان در ورزشگاه در نظر گرفته شده بود خیلی به نیمکت استقلال نزدیک بود. چرا کسی یقه برگزارکننده بازی انزلی را نمی‌گیرد که این نفرات را آنجا نشانده بود. اگر اشتباه نکنم آنها کاملا کنار نیمکت استقلال بودند گرچه در کل نمی‌توان این اتفاق را توجیه کرد. امیدوارم عزیزان امدادگر شرایط سخت سرمربی استقلال را هم در نظر بگیرند.

چطور؟

ساپینتو در بازی اول برخلاف انتظارش شکست خورد و در بازی دوم هم یک گل از حریف عقب افتاد و تحت فشار شدید بود و چنین فردی در آن شرایط قطعاً وقتی می‌بیند کنار نیمکت تیمش گروهی مشغول شادی کردن هستند تحت تاثیر قرار می‌گیرد. اما همین که سرمربی استقلال بعد از این اتفاق رفت و از عزیزان هلال احمری دلجویی کردن نشانگر فرهنگ بالای باشگاه استقلال است.

در کل وضعیت استقلال با نفرات تازه اضافه شده به این تیم را چطور می‌بینید؟

من میخواستم به یک نکته مهم اشاره کنم. اینکه این استقلال یکی از بهترین تیم‌های ده سال اخیر این باشگاه است که آقای آجرلو این تیم را در فصل نقل و انتقالات جمع و جور کرد. آنهایی که میگفتند استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب عمل نکرده همین حالا می‌توانند ببینند که دربی نقل و انتقالات را استقلال از پرسپولیس برده. عده ای پیش از این می‌گفتند پرسپولیس خریدهای خوبی داشته اما می‌بینیم همین تیم پنج پله از استقلال پایین تر است.

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی