بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار / کاوه رضایی در پرسپولیس

به گزارش ساناپرس؛ کاوه رضایی مهاجم شناخته شده استقلالی ها است که حالا شاید لقب جدید یاغی فوتبال ایران را یدک بکشد. پرسپولیس احتمال دارد کاوه رضایی را جذب کند.

کاوه رضایی تمام عکس های خود با لباس استقلال را از صفحه اینستاگرام پاک کرد.

شاید یکی از انتقال‌های جذاب تابستانی را پرسپولیس با توافق با کاوه رضایی به نام خود کند.

کاوه رضایی که از چند فصل حضور در فوتبال اروپا اکنون در آستانه بازگشت به لیگ برتر ایران قرار دارد با موانعی برای استقلالی شدن مواجه شده تا در روز پایانی نقل و انتقالات قادر به ثبت رسمی قردادش با آبی‌ها نباشد.

مهاجم اسبق ذوب‌آهن که بعد از انتقال به استقلال درخشش جالب توجهی از خود به جا گذاشته بود تا به محبوبیت بیشتری نزد هواداران این تیم دست یابد، خیلی زود عزم لژیونر شدن کرد تا با انجام ۲۷ بازی و ۸ گل زده که هیجان‌انگیزترین آن در دربی مقابل پرسپولیس بود به کار خود با پیراهن آبی پایان دهد.

رضایی در اولین تجربه اروپایی خود خیره‌کننده ظاهر شد تا خیلی زود بار دیگر انتقالی بزرگ برای خود را رقم بزند و اینبار راهی کلوب بروژ بلژیک شود. هرچند در این تیم نتوانست آنطور که مدیرانش انتظار داشتند، کیفیت بالای خود را به نمایش بگذارد و البته مصدومیت‌ها نیز در این مسیر بی‌اثر نبودند.

او در شرایطی که سال ۲۰۲۲ را بدون گل زده به پایان رساند، عزم بازگشت به استقلال در سال منتهی به جام جهانی را کرده است. رضایی حدود سه هفته پیش این قرارداد را رسمی کرد و با پوستر رونمایی باشگاه به تیتر اول رسانه‌ها و فضای مجازی تبدیل شد و تا همین چند روز پیش حضوری فعال در تمرینات استقلال داشت اما بنا به دلایلی با برخی موانع در ثبت رسمی قراردادش مواجه شده است. او در روز پایانی نقل و انتقالات نیز نتوانست این انتقال را به سرانجام برساند. اتفاقی که اکنون رضایی را در موقعیت خاص با یک پیشنهاد ویژه قرار داده است.

باشگاه پرسپولیس بعد از ابراز تمایل یحیی گل‌محمدی برای جذب کاوه رضایی به وی پیغام داده است و اکنون در انتظار پاسخ این بازیکن است. با توجه به پر شدن لیست استقلال، رضایی حتی به عنوان بازیکن آزاد و با برطرف شدن موانع و صدور آی تی سی نیز با مشکل برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان مواجه است و شاید در سال منتهی به جام جهانی از کوچک‌ترین روزنه‌ها برای حضور در قطر با پیراهن ایران نیز نگذرد. همین زمینه، شانس انجام یکی از جذاب‌ترین انتقال‌ها را افزایش می‌دهد.

پرسپولیس در حال حاضر دو جای خالی در لیست خود دارد و در این رابطه هم با کاوه رضایی و هم شیخ دیاباته مذاکراتی صورت داده است. شاید با توافق با هر دو یا یکی از این دو بازیکن سابقا استقلالی، نقل و انتقالات تابستانی را کاملا تحت شعاع قرار دهد.

طی فصول اخیر انتقال بازیکنان با سابقه پرسپولیسی به استقلال با حضور نفراتی چون محمد نادری، آرمان رمضانی شدت گرفته بود و شاید پرسپولیس بتواند با جذب کاوه رضایی یا شیخ دیاباته و یا هر دوی آنها یک اتفاق ویژه را نیز به نام خود کند. باید دید در این راه موفق خواهد شد یا خیر.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی