روش انتخاب خرطومی نسوز مناسب با کابل آنلاین

انتخاب خرطومی نسوز با کابل آنلاین

امروزه ما شاهد این موضوع هستیم که خیلی از روش هایی که ما در قدیم برای سیم کشی در ساختمان استفاده میکردیم تغییر کرده است و روش های جدید ، بهتر و به صرفه تری اضافه شده است. به نقل از فروشگاه سیم و کابل کابل آنلاین، امروزه مهندسین پروژه های ساختمانی برای لوله کشی برق ساختمان و رد کردن سیم و کابل هالوژن از سقف ، استفاده از خرطومی نسوز را خیلی واجب و مهم میدانند و از این جهت استفاده از خرطومی نسوز با کیفیت بسیار بالا نیز از اهمیت بالایی برخورد دار است.

لوله خرطومی

لوله خرطومی نسوز حالا دیگر جزو یکی از پر استفاده ترین متریال های سیم کشی برق ساختمان میباشد و اگر ما به این موضوع دقت نکنیم و از این متریال استفاده نکنیم ممکن است که با خطرات جدی و حوادث غیر قابل جبرانی رو برو شویم.

لوله خرطومی به عنوان یک پوشش مناسب برای نگهداری سیم های حاوی جریان استفاده می شود و کاملا باید این محصول از موادی ساخته شده باشد که کاملا عایق باشد و از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده تا کمترین میزان خسارت و آسیب پذیری را داشته باشد و همینطور قیمت خوبی هم داشته باشد.

لوله خرطومی از چه موادی تشکیل شده است ؟

ماده اولیه لازم برای ساخت لوله خرطومی نسوز ، گرانول پی وی سی است که در ترکیب با سایر مواد با کیفیت و مطابق با دستور العمل های مشخص و استاندارد هایی که در بحث تولید به کار می رود ساخته میشود. در صورتی که روند تولید آن به صورت استاندارد و با استفاده از تجهیزات مکانیزه و پیشرفته انجام شده باشد مشخص است که با یک محصول با کیفیت رو به رو خواهیم شد.

ویژگی های لوله خرطومی نسوز

برای خرید لوله خرطومی مناسب باید به یکسری نکات توجه کرد ، مانند ویژگی های این محصول. لوله خرطومی از جنسی کاملا عایق می باشد و در دو نوع معمولی و نسوز تولید می گردد و ویژگی های مناسبی دارد که ما برای شما در این مطلب درج میکنیم.

۱- غیر قابل اشتعال بودن لوله خرطومی
۲-دارای کد استاندارد معتبر
۳-انعطاف بالا
۴-محکم بودن
۵-تحمل حرارت بالا حتی تا ۱۵- الی +۶۰ درجه سلسیوس
۶- سهولت در سیم کشی و اجرا
این فقط چندمورد از ویژگی های خرطومی نسوز بود و یک خرطومی نسوز با کیفیت میتواند ویژگی های بسیار دیگری داشته باشد.

یک لوله خرطومی برق نسوز با کیفیت باید بسیار محکم باشد به طوری که با فشار انگشتان دست به راحتی دفرمه نشود و حالت خود را از دست ندهد.

خرید لوله خرطومی نسوز

در صورت نیاز برای خرید خرطومی ساده و خرطومی نسوز با کیفیت بسیار بالا ، قیمت مناسب و به صورت عمده با تضمین کیفیت شما میتوانید با مراجع به سایت کابل آنلاین سفارش خود را در سریعترین زمان ممکن ثبت کنید و در کمترین زمان سفارش خودرا دریافت کنید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی