پیام تاج به تخلف فولاد مبارکه/ دیگر مقابل اتهامات سکوت نمی کنم

به گزارش ساناپرس، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درمورد نقش خود با گزارش اخیر مربوط به شرکت فولاد مبارکه توضیحاتی ارائه کرد.

 مهدی تاج، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره مطالب اخیری که علیه وی درمورد اعاده به خدمت پس از ارائه گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره گزارش‌های مالی که به تازگی از شرکت فولاد مبارکه منتشر شده، جوابیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

در شرایطی که متاسفانه بی اخلاقی و بی تقوایی در نشر اکاذیب توسط جریانی هدفمند شدت و حدت بیشتری گرفته و روزی نیست که تهمتی ناروا با اغراض مشخص به سطح افکار عمومی پمپاژ نشود،برخود وظیفه می دانم درباره یکی از آخرین دست پخت های این جریان نکاتی چند را با مردم عزیز در میان بگذارم.

1_در گزارش ۳۰۰ صفحه ای تحقیق و تفحص مجلس محترم شورای اسلامی فقط یک بار درباره اعاده به خدمت اینجانب به نام بنده اشاره شده و هیچ بند و ماده دیگری درارتباط با من نیست.

2_اصل ماجرا به ماجرای تصویب و ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان در روزهای پایانی شهریور ۱۳۹۷ باز‌ می‌گردد.در آن زمان به جهت دفاع از تمامیت کیان فوتبال و مهم‌تر از آن، تمکین از قانون مصوب مجلس شورای اسلامی درخواست اعاده به خدمت خود را تسلیم وزیر محترم وقت ورزش و جوانان کردم و پس از طی مراحل اداری با استناد به ماده ۶۰ قانون خدمات رسانی به ایثارگران، با این درخواست موافقت شد تا فوتبال ملی و فدراسیون فوتبال در آستانه جام ملت‌های ۲۰۱۹ دچار آسیب نشود.

این در شرایطی است که این موضوع در سطح کلان دولت و در چارچوب روابط بین دستگاهی دو وزارتخانه پیگیری شده و مقام درخواست کننده و تایید کننده، مجاز و مختار به پذیرش یا رد این موضوع بودند و اینجانب کوچکترین دخل و تصرفی در این درخواست نداشتم. چنانچه مطابق نامه شماره ۹۷/۱۰۰/۱۷۳۷به تاریخ ۹۷/۰۸/۲۴ جناب آقای دکتر سلطانی فر، وزیر محترم وقت ورزش و جوانان و موافقت جناب آقای رحمانی، وزیر محترم وقت صمت در نامه شماره ۲۰۰۰۰/۱/۹۵۴۴ به تاریخ ۹۷/۰۹/۲۱ با این درخواست موافقت شده و تا پیش از استعفا از فدراسیون نیز جاری بوده است.

3_آنچه درباره دریافت مبالغی نیز در گزارش تحقیق و تفحص مجلس محترم شورای اسلامی آمده، در واقع مبلغی است که بابت حقوق ٣ سال دستمزد اینجانب است که حتی در صورت دریافت حقوق بازنشستگی به عنوان یک حق اکتسابی باید به بنده پرداخت می‌شد.

4_روشن است و تردیدی ندارم در هفته جاری و روزهای باقیمانده تا برپایی انتخابات فدراسیون فوتبال همین گروه جریان ساز که مردم با آنان آشنایی کامل دارند، سیل تهمت های تازه را علیه اینجانب طرح خواهند کرد. لذا ضمن تشکر از همراهی صمیمانه مردمی پس از مصاحبه شب گذشته ام در شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران، جهت احترام به افکار عمومی تمامی موارد تازه ای که توسط جریان هدفمند در روزهای آتی طراحی می شود را پاسخ می دهم و در زمان مقتضی درباره اهداف و پشت پرده این جریان سخن خواهم گفت.

اخبارورزش
مهدی تاج
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی