یحیی جام لیگ را می خواهد بدون چون و چرا / ترکیب نهایی بسته شد

به گزارش ساناپرس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این باور است حالا زمان مناسبی برای انتقاد از پرسپولیس نیست و باید به این تیم زمان داد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد اظهار داشت: بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان درگیرانه بود و دو تیم دوندگی زیادی را در طول 90 دقیقه داشتند. پرس سنگین از سوی فولادی ها ابتکار عمل را از خط میانی و خط حمله پرسپولیس گرفته بود و در مجموع می‌توان گفت بازی زیبایی را از دو تیم در این دیدار شاهد نبودیم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در این بازی موقعیت گلزنی زیادی نداشت اما شاید اگر ضربه مهدی ترابی به جای تیر درون دروازه جا گرفته بود این احتمال وجود داشت که همه چیز عوض شود اما در نهایت دو امتیاز حساس دیگر را از دست دادیم تا شاید بابت از دست دادن آن در آینده افسوس بخوریم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد فنی تیم گل‌‍محمدی گفت: این دیدار بازی دوم پرسپولیس بود. با توجه به اینکه پرسپولیس دوران بدنسازی را پشت سر گذاشته و با تغییرات زیادی فصل را آغاز کرده طبیعتا تا رسیدن به شرایط و هماهنگی ایده آل به زمان نیاز دارد. هواداران باید این شرایط را درک کنند و اجازه بدهند تیم کم کم روی غلتک بیفتد؛ ضمن اینکه با اضافه شدن یورگن لوکادیو پرسپولیس در فاز دفاعی تهاجمی کامل تر شده و به طور قطع می تواند در بازی های بعد چهار امتیاز را جبران کند.

کرمانی ضمن تقدیر از عملکرد خوب خط دفاعی در دو دیدار خاطرنشان کرد: درست است بچه ها در دو بازی اخیر در خط حمله و در فاز تهاجمی شرایط ایده‌آلی نداشتند اما عملکرد خوب مدافعان در این بازی ها قابل تقدیر است به خصوص فرجی که در پست حساسی برای پرسپولیس بازی کرده و نشان داده توان فنی فوق‌ العاده‌ای دارد.

وی در خصوص انتقاداتی که به سعید صادقی به عنوان پاسور برتر فصل قبل مطرح می‌شود به خبرنگار برنا گفت: بازی در پرسپولیس و استقلال با تمام تیم ها متفاوت است، ممکن است بازیکن گمنامی به این دو تیم بیاید و یکباره تبدیل به ستاره شود و ممکن است اتفاقی عکس این ماجرا رخ دهد و ستاره تیم های دیگر نتوانند در پرسپولیس و استقلال عملکرد خوبی داشته باشند. با این وجود نباید به صادقی فشار زیادی آورد. درست است او تجربه حضور در لیگ برتر را دارد ولی نباید فراموش کنیم که به تازگی به پرسپولیس پیوسته و باید به او نیز فرصت داد تا بتواند خودش را با شرایط فنی پرسپولیس وفق بدهد.

کرمانی در مورد عملکرد فولاد خاطرنشان کرد: همه فولاد جواد نکونام را به عنوان یک تیم کاملا تدافعی می شناسند اما به نظرم فولاد برابر پرسپولیس به دفاع صرف رو نیاورد و با استفاده از پرس از جلو، هافبک های پرسپولیس که نقطه قوت این تیم به حساب می‌آیند را از کار انداخت تا به هدف خود که کسب امتیاز از بازی خارج از خانه بود بهم رسد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد آینده تیم گفت: پرسپولیس از توان فنی و پتانسیل بالایی برخوردار است. تیم کم‌ کم به فرم و شرایط ایده‌آل می رسد. همانطور که در ابتدای صحبت‌های گفتم هواداران باید صبور باشند و به کادر فنی و بازیکنان اعتماد کنند و کادر فنی و بازیکنان هم باید برای رضایت هواداران و کسب پیروزی های متوالی در بازی‌های بعدی، تلاش خود را دوچندان کنند. با بازتر شدن دست یحیی گل محمدی در فاز حمله و ایجاد هماهنگی بیشتر در تیم، هواداران به زودی پرسپولیس ایده آلی را شاهد خواهند بود.

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی