دیاباته جایگزینه کدام بازیکن در پرسپولیس شد / یحیی مدام تیم را تغییر می دهد!

به گزارش ساناپرس، مهاجم ازبکستانی پرسپولیس عصر امروز قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ می‌کند و دیگر در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور نخواهد داشت.

 مذاکرات جدی باشگاه پرسپولیس با شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی و یک گزینه برزیلی دیگر باعث تصمیم مسئولان باشگاه برای فسخ قرارداد شیرزود تمیروف شد.

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که نیم فصل گذشته برای بهبود روند گلزنی این تیم از پاختاکور به فوتبال باشگاهی ایران آمد به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند اما عدم جذب مهاجم خارجی مطلوب در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی باعث ماندن او در پرسپولیس شد.

با این حال عملکرد ضعیف تمیروف در نخستین بازی باعث ادامه انتقادات هواداران از او شد تا مسئولان باشگاه به گل محمدی قول بدهند یک مهاجم خارجی دیگر را می‌توانند جایگزین تمیروف کنند.
همین امر موجب شد تا مذاکره برای فسخ تمیروف آغاز شود تا او در آخرین روز نقل و انتقالات بتواند از پرسپولیس جدا شده و فوتبال خود را با پیشنهاد باشگاه پیکان در جمع خودروسازان ادامه دهد.

تمیروف امروز با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس فسخ توافقی قراردادش را امضا می‌کند تا بتواند در فصل جاری برای پیکان بازی کند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی