بمب اصلی استقلال در آستانه افنجار / داغ یحیی تازه شد

به گزارش ساناپرس، در آخرین روز از فعالیت پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی نهایی‌شدن فرآیند یک خرید بزرگ از سوی آبی‌پوشان پایتخت وجود دارد.

بعد از ۶۸ روز فعالیت تیم‌های لیگ برتری در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی برای حضور در رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم، امروز آخرین مهلت ثبت فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی است و بعد از ساعت ۲۴، تنها ثبت قرارداد بازیکنان آزاد مجاز خواهد بود و دیگر تیم‌ها قادر به فعالیت برای جذب بازیکن دارای قرارداد نبوده و در مقابل بازیکنان هم نمی‌توانند با فسخ قرارداد خود بعد از پایان مهلت پنجره نقل‌وانتقالات، تیم خود را تغییر بدهند و همین مسئله باعث شده تا ساعات پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی در اوج هیجان دنبال شود.

استقلال تهران یکی از تیم‌های فعال در بازار نقل‌وانتقالات بود و آبی‌ها با وجود ورود دیرهنگام، موفق شدند پایانی رویایی را برای خود رقم بزنند و با جذب ستارگانی، چون محمد محبی و مهدی قایدی، رضایت کادرفنی و هواداران استقلال هم جلب شد. مدیران استقلال البته در آخرین روز فعالیت بازار تابستانه هم به دنبال نهایی‌کردن یکی از خرید‌ها خود هستند و شایعاتی پیرامون جذب هافبک تیم ملی توسط آبی‌پوشان پایتخت به‌گوش می‌رسد.

کاوه رضایی یکی از خرید‌های آبی‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود که به‌شدت مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت. رضایی با وجود آنکه در یک ماه گذشته در تمرینات استقلال حضور یافته، اما هنوز قراردادش را به صورت رسمی با آبی‌ها به امضا نرسانده و به دلیل مشکلات شخصی، استقلالی‌ها در دو هفته آغازین فصل جدید نتوانسته‌اند از حضور او در فهرست تیم خود بهره ببرند.

رضایی که در ۶ سال گذشته در کشور بلژیک زندگی می‌کرده و سطح اول رقابت‌های باشگاهی این کشور حضور داشته، به دنبال اخذ اقامت در این کشور است و به نظر می‌رسد این مسئله باعث شده تا امضای قراردادش با استقلال به تعویق بیفتد. براساس آخرین خبرها، موانع اداری پیش‌روی مهاجم استقلال برطرف شده و گفته می‌شود او امروز در جلسه‌ای با مصطفی آجورلو مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت، قراردادش را به امضا می‌رساند.

مهاجم ۳۰ ساله استقلالی‌ها البته با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می‌شود و تحت قرارداد تیمی قرار ندارد، این امکان برایش وجود دارد که بعد از اتمام پنجره نقل‌وانتقالاتی هم بتواند قراردادش را با استقلال امضا کند، اما با توجه به پافشاری کادرفنی برای استفاده از کاوه رضایی در هفته سوم، مدیران استقلال امیدوارند امروز فرآیند جذب رضایی را نهایی کرده و رسماً قرارداد او را به امضا برسانند.

سعید عزت‌اللهی در سالیان گذشته همواره گزینه حضور در لیگ برتر فوتبال ایران بوده و نام او در حوالی تیم‌های مختلف مطرح شده که جدی‌ترین گزینه استقلال تهران بوده است. عزت‌اللهی که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم الغرافه قطر حضور داشت، با اتمام قرارداد قرضی‌اش به تیم وایله کلوب دانمارک بازگشته و این دانمارکی هم در غیاب هافبک ایرانی‌اش به سطح دوم رقابت‌های باشگاهی در این کشور سقوط کرده تا سعید عزت‌اللهی تمایلی به ادامه حضور در وایله کلوب نداشته باشد.

هافبک ۲۵ ساله تیم ملی فوتبال ایران که در فصل منتهی به جام جهانی به آن است تا بتواند در لیگ معتبرتری حضور یابد، در حال بررسی پیشنهادات خود است و براساس گفته‌های پدرش، نادر عزت‌اللهی اولویت‌گذاری او همچنان بازی در خارج از لیگ ایران است و در صورت ناکامی در انتخاب تیم جدید در قاره اروپا، به سراغ انتخاب یک تیم ایرانی خواهد رفت.

استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتور جدی‌ترین گزینه‌هایی هستند که احتمال حضور سعید عزت‌اللهی در این تیم‌ها مطرح است، اما گفته می‌شود که در مذاکرات اولیه انجام شده، آبی‌پوشان پایتخت شانس بیشتری برای جذب عزت‌اللهی دارند. در صورت ناکامی در امضای قرارداد با هافبک ملی‌پوش تا پایان امشب، استقلالی‌ها تنها در صورتی می‌توانند با سعید عزت‌اللهی همکاری کنند که او تا پیش از موعد پایان نقل‌وانتقالات لیگ ایران، قراردادش با باشگاه دانمارکی را فسخ کند و سپس به عنوان بازیکن آزاد به استقلال بپیوندد!

در انتظار خداحافظی با گیتاریست آبی‌ها

محمد حسینی و ارسلان مطهری با توجه به تکمیل شدن فهرست نفرات استقلال، با نظر ریکاردو سا پینتو در جمع بازیکنان مازاد قرار گرفتند. حسینی روز گذشته مذاکرات خود با مدیران باشگاه تراکتور را به سرانجام رساند و رسماً به جمع سرخ‌پوشان تبریزی پیوست و گفته می‌شود ارسلان مطهری هم در آستانه پیوستن به تراکتور است، البته که هنوز با مدیران استقلال برای جدایی از جمع آبی‌پوشان به توافق نرسیده و به دنبال مطالبات خود است تا سپس قراردادش را فسخ کند.

استقلالی‌ها در صورت تمایل به جذب بازیکن آزاد بعد از اتمام مهلت پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، باید تا پایان امشب نام یک بازیکن دیگر را هم از فهرست خود خارج کنند تا بتوانند جای خالی برای جذب بازیکن آزاد داشته باشند که جدی‌ترین گزینه‌های مطرح شده برای خروج از فهرست استقلال سعید مهری و عزیزبک آمانوف هستند.

آبی‌ها در سودای جذب سعید عزت‌اللهی، یک هافبک بازی‌ساز خارجی و البته یک مدافع راست هستند که گفته می‌شود با توجه به نظر سرمربی پرتغالی استقلال، جذب هافبک خارجی و مدافع راست به نقل‌وانتقالات زمستانی موکول شده و تعیین سرنوشت عزت‌اللهی می‌تواند خروج یا عدم خروج یکی دیگر از بازیکنان استقلال را از فهرست این تیم مشخص کند.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی