اتفاقات جالب در رختکن استقلال / تعجب بازیکنان از رفتار ساپینتو

به گزارش ساناپرس، استقلال درحالی توانست ملوان را با سه گل مغلوب کند که نیمه اول را با ناکامی‌پشت سر گذاشته بود ولی در نیمه دوم همه چیز برایش سر و شکل دیگری گرفت. تیم شکست خورده به یک مجموعه مملو از انگیزه بدل شد و کاری کرد کارستان. اگرچه ملوانی‌ها تازه به لیگ برتر صعود کرده اند ولی با این وجود باز هم زدن سه گل به آنها در خانه خودشان کار آسانی تلقی نمی‌شود. ساپینتو نیمه مربیان را برد و قطعاً داخل رختکن حرف‌هایی زده بود که شرایط را به طور کامل عوض کرد. نکته دقیقا همین جاست و همه می‌خواهند بدانند مرد شماره یک نیمکت استقلال داخل رختکن چگونه شاگردانش را تهییج کرد؟ در همین رابطه اطلاعات دقیقی به دستمان رسید و مشخص شد سرمربی آبی پوشان روی چه نکاتی تاکید کرده و تیمش را با شرایط بهتری روانه نیمه دوم کرده بود.

خونسردی مطلق

ریکاردو ساپینتو اواخر نیمه اول فوق العاده عصبانی بود و حتی کارش به لگد زدن به برانکارد هم کشیده شد به همین خاطر استقلالی‌ها تصور می‌کردند با توجه به نتیجه ای که کسب کرده‌اند حتماً سرمربی تیمشان با عصبانیت وارد رختکن خواهد شد و آنها را به خاطر نمایش ضعیف مورد مواخذه قرار می‌دهد اما قضیه کاملا عکس انتظار آنها پیش رفت! ساپینتو به داخل رختکن آمد ولی کوچکترین حرفی نزد و خبری از برخورد تند هم نبود. اتفاقاً سرمربی استقلال بسیار آرام و متین وارد رختکن شد و ابتدا اجازه داد بازیکنانش استراحت کنند و پس از چند دقیقه رشته کلام را به دست گرفت.

با آرامش پیروز می‌شویم

ساپینتو حدود ۳ دقیقه پس از اینکه شاگردانش داخل رختکن استراحت کردند و از حال و هوای مسابقه خارج شدند صحبت‌های خود را آغاز کرد و گفت: «برای فوتبال بازی کردن و پیروز شدن باید آرامش داشته باشیم .اگر داخل زمین آرامش خود را حفظ کنید و راحت و بدون استرس نیمه دوم را استارت بزنید حتما این مسابقه را می‌بریم. مطمئن باشید نه تنها پیروزی برای ماست بلکه می‌توانیم تعداد گل‌های زیادی هم به ثمر برسانیم اما همانطور که گفتم وقتی وارد زمین شدید در نهایت ریلکس بودن کار را شروع کنید و اصلاً عجله نداشته باشید تا توپ‌ها را به راحتی از دست ندهیم.»

آرامش سرمربی استقلال و حرفهایی که بسیار شمرده و در نهایت خونسردی و بیان می‌کرد باعث تعجب بازیکنان این تیم شده بود به طوری که بعضی از آنها پس از خاتمه مسابقه در مسیر تهران به یکدیگر می‌گفتند. وقتی ساپینتو داخل رختکن آمد، آنقدر آرام بود که ما یک لحظه شک کردیم که آیا واقعاً همین آدم بود که با لگد به برانکارد زده بود؟

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی