آخرین خبر از مهاجم استقلالی که به پرسپولیس رفت / قرارداد به کجا رسید؟

به گزارش ساناپرس، حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «شیخ دیاباته» جزو گزینه‌هایی است که کادر فنی درخواست داده و به‌زودی در مورد مهاجم دوم تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در مورد حضور حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در باشگاه پرسپولیس گفت: این جلسات حرفه‌ای‌سازی بود که او قبلا با چند باشگاه دیگر هم برگزار کرده بود. در جلسه امروز مدیرعامل باشگاه و معاونانش در نشست حضور داشتند. یکسری مسائل و چارچوب‌های ای‌اف‌سی باید رعایت شود. پرسپولیس هم به خاطر تلاش باشگاه، معاونان و امور بین‌الملل برای کسب مجوز حرفه‌ای در حال برگزار شدن است.

وی افزود: عمده مشکلات در مورد بدهی‌ها بود که پرداخت شد و مشکلی وجود ندارد. بحث مالکیت هم مطرح بود که با تلاش وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی وارد بورس شدیم و مالکیت ما به سمت خصوصی می‌رود. این مساله نیز در حال برطرف شدن است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شرکت شستا به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال خواستار مالکیت نیمی از ساختمان باشگاه پرسپولیس شده است، تصریح کرد: این برای یکسال گذشته بود که شستا به خاطر طلبش ساختمان فدراسیون و نیمی از ساختمان باشگاه پرسپولیس را توقیف کرده بود. همان زمان پیگیری کردند. اینکه بدهی فدراسیون چه ارتباطی با پرسپولیس دارد، مبهم است. اگر قرار به توقیف اموال فدراسیون بود، پرسپولیس در این ماجرا چه کاره است؟!

وی در واکنش به این موضوع که ساختمان باشگاه تحت مالکیت فدراسیون فوتبال قرار دارد، تصریح کرد: در زمان ریاست محمد دادکان به پرسپولیس و استقلال و حتی هیئت‌های استانی کمک کردند که ساختمان مستقل داشته باشند. اینکه از آن زمان فدراسیون و مجمع، اسناد باشگاه‌ها را نگه داشتند و سند نزدند کار قشنگی نیست. البته فکر می‌کنم این مشکل برطرف شده است چرا که ساختمان فدراسیون برای پرداخت بدهی کفایت می‌کند.

خبیری در مورد ورزشگاه کاظمی و سند این ورزشگاه که قرار بود به پرسپولیس واگذار شود، گفت:‌ این ورزشگاه یک شاکی دارد که به تربیت بندی حوزه مربوط می‌شود. باشگاه در جریان نبود با این حال لایحه آماده است.

وی در رابطه با فعالیت باشگاه پرسپولیس در حوزه بانوان نیز تصریح کرد: امروز با رضا درویش مدیرعامل و محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم. به چند دلیل پیشنهاد دادیم در حوزه بانوان فعالیت کنیم چرا که ای‌اف‌سی می‌تواند در این موضوع به ما کمک کند. البته الزام نیست با این حال همه تاکید دارند که در بخش بانوان سرمایه‌گذاری شود. الان وارد بورس شدیم و فعالیت در این حوزه می‌تواند در بورس هم به ما کمک کند. به زودی در مورد این مساله با هیئت مدیره صحبت می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب شیخ دیاباته هم تاکید کرد: مسئولیت نقل و انتقالات با من نیست. دیاباته جزو گزینه‌های درخواستی کادرفنی است. به زودی در مورد مهاجم دوم تصمیم‌گیری می‌شود. نیازهای کادر فنی را برطرف می‌کنیم تا در بحث تکمیل تیم خللی ایجاد نشود

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی