لوکادیا ابراز پشیمانی کرد؟ / وضعیت پرسپولیس پیچیده شد!

به گزارش ساناپرس، دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز با نتیجه ۲ بریک به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. با نظر یحیی گل محمدی در این دیدار تدارکاتی کسانی به میدان رفتند که در مصاف با تیم فولاد خوزستان بازی نکرده یا کمتر بازی کرده بودند.

دو گل پرسپولیس در این دیدار را محمد عمری و یورگن لوکادیا زدند. جالب آن که مهاجم هلندی در اولین دیداری که برای پرسپولیس به میدان رفت موفق به گلزنی شد.

لوکادیا در این رابطه می‌گوید: گل زدن تحت هر شرایطی خوشحال کننده است. چه در بازی دوستانه باشد یا حتی در بازی درون تیمی هم وقتی شما گل می‌زنید لذت بخش است و خوشحال می‌شوید. من هم خوشحالم که توانستم در اولین بازی با پیراهن پرسپولیس گل بزنم و این می‌تواند شروع خوبی برای خودم باشد.

او ادامه می‌دهد: البته دوست دارم در اولین بازی رسمی‌هم که با پیراهن پرسپولیس بازی می‌کنم با کمک همبازیانم موفق به گلزنی شوم. این یک هدف مهم و اولیه برای من است و تلاش می‌کنم به آن برسم. گلزنی در اولین بازی اهمیت زیادی برای یک فروارد دارد و این را خوب می‌دانم.

مهاجم هلندی پرسپولیس در خصوص پوشیدن پیراهن شماره ۴ سید جلال حسینی در فصل جدید نیز خاطرنشان می‌کند: شماره ۴ را به خاطر روز تولد مادرم انتخاب کردم. معمولا شماره ۴ را مدافعان می‌پوشند و می‌دانم کاپیتان تیم در سال‌های گذشته و مربی فعلی تیم حسینی آن را پوشیده و افتخارات و قهرمانی‌های زیادی با آن به دست آورده است. من هم سعی می‌کنم با این پیراهن بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داده و گل‌های زیادی بزنم.

لوکادیا در پایان به رابطه صمیمانه‌اش با سایر بازیکنان پرسپولیس اشاره کرده و می‌گوید: جو تمرین و رختکن پرسپولیس فوق العاده است. من از قبل هم می‌دانستم این تیم پرطرفدارترین تیم آسیاست و حالا می‌بینم بازیکنان مهربان و صمیمی‌دارد. همه خیلی زود با من ارتباط گرفته و جو خوبی درست کردند. از همه بازیکنان و مربیان پرسپولیس تشکر کرده و امیدوارم بتوانم به کمک همه آنها بیشترین گل‌ها را برای تیم جدیدم بزنم.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیسلوکادیا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی