مهاجرت پرستاران  و شرایط اصلی آن: راد ویزا    

یکی از مشاغل بسیار مهمی که در خارج از کشور به آن نیاز بسیاری از کشورها مانند آلمان، ترکیه، کانادا و غیره است، نیروی پرستار به خصوص پرستاران متخصص می باشد و همین امر موجب مهاجرت بسیاری از پرستاران به کشورهای دیگر شده است. پرستاران برای داشتن شرایط زندگی و کاری بهتر به کشورهای دیگر مهاجرت می نمایند.برای مهاجرت به کشور های دیگر از طریق مهاجرت کاری یا اقامت تمکن مالی ، ازدواج ، تحصیل و غیره انجام می گیرد و افراد با توجه به شرایطی که دارند می توانند از طریق شیوه‌های مختلفی اقدام به مهاجرت نمایند.با توجه به اینکه در بسیاری از کشورهای اروپایی در بخش سیستم درمانی با کمبود پرستار روبرو هستند و همچنین اهمیت شغل پرستاری ، در سراسر کشور فرصت مناسبی برای مهاجرت پرستاران مهیا شده است.

مهاجرت پرستاران به آلمان

آلمان یکی از کشورهای مناسب برای مهاجرت پرستاران است زیرا در این کشور در بخش بهداشت و درمان به جهت کمبود نیروی پرستار مهاجران بسیار زیادی را می پذیرند‌ و در سال‌های اخیر آلمان اقدام به جذب پرستار از کشورهای مختلف نموده است. یکی از مزایای مهاجرت پرستاران به آلمان حقوق بالای پرستاری در این کشور است.بنابر این افراد می توانند هزینه های زندگی را به آسانی تامین نمایند. برای مهاجرت پرستاران به این کشور نیاز است که معادل سازی مدرک پرستاری انجام گیرد و پس از این کار فرد می تواند در مراکز درمانی شروع به کار کند.

مهاجرت پرستاران به انگلیس

 یکی از کشورهایی که دارای کمبود در بخش سیستم درمانی می باشد کشور انگلیس می باشد. بنابراین این کشور نیز در سال‌ های اخیر جذب نیروی پرستار را داشته و افرادی که دارای شرایط پذیرش مهاجرتی به کشور انگلستان هستند، می توانند از طریق شغل پرستاری به این کشور مهاجرت نمایند. با توجه به اینکه در کشور انگلستان گرانی زیادی وجود دارد اما به دلیل میزان حقوق بالای پرستاران زندگی در این کشور برای پرستاران بسیار آسان خواهد بود.

موسسه بین المللی راد یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات امور مهاجرتی در کشورمان است که می ‌تواند در بخش های مهاجرت کاری و اخذ اقامت به شما کمک کند. بنابراین به منظدر دریافت اطلاعات می توانید با مشاورین ما در این مرکز معتبر تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت پرستاران به اتریش

 اتریش یکی از مقاصد جذاب برای شغل پرستاری است و درآمد بالای پرستاری در این کشور یکی از عوامل است که این کشور بسیار مورد توجه مهاجرین قرار گرفته است.در سالهای اخیر به دلیل افزایش سن جمعیت مردمان اتریش، این کشور با کمبود پرستار و نیروی درمانی مواجه شده و به همین دلیل اقدام به جذب نیروی پرستار نموده است.با توجه به درآمد بالای پرستاران در کشور اتریش می توان یک زندگی بی دغدغه را داشت.

مهاجرت پرستاران به دانمارک

یکی از کشورهای اروپایی است که مهاجرین زیادی برای شغل پرستاری می پذیرد، دانمارک است.افراد متقاضی با توجه به شرایط خود ، در صورت دارا بودن این شرایط می ‌توانند برای شغل پرستاری به کشور دانمارک مهاجرت نمایند.یکی از شرایط لازم برای مهاجرت پرستاران به دانمارک ، تسلط بر زبان دانمارکی می باشد.

مهاجرت پرستاران به سوئیس

 کشور سوئیس یکی از کشورهای مورد توجه برای مهاجرت پرستاران می باشد و به جهت اینکه پرستاران درآمد بالایی در این کشور دارند و همچنین به جهت شرایط اجتماعی و فرهنگی بسیار خوب سوئیس ، این کشور مکانی بسیار مناسب برای زندگی و کار خواهد بود. برای مهاجرت پرستاران نیاز است که افراد در ابتدا مدرک خود را معادل سازی کنند و با توجه به اینکه بسیاری از سوئیسی ها با زبان آلمانی آشنا می باشند، مهاجرین نیز باید تسلط کافی بر زبان آلمانی داشته باشند.

شرایط مهاجرت پرستاران

  •  ترجمه و معادل سازی مدارک پرستاری و پزشکی
  •  شرکت در آزمون ورودی پرستاری
  •  تایید و ترجمه مدارک تحصیلی
  •  تایید مدارک سابقه کار
  •  مدرک زبان
  • تمکن مالی

دلایل مهاجرت پرستاران

پرستاران به دلایل مختلفی تصمیم می گیرند که به کشور های دیگر مهاجرت نمایند.بنابراین افراد پیش از اقدام به مهاجرت، کشورهای مختلف را مورد بررسی قرار می‌ دهند و در صورت داشتن شرایط پذیرش کشور مورد نظر اقدام به مهاجرت می نمایند. شرایط زندگی از نظر امنیت، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم بوده و افراد می خواهند که علاوه بر درآمد بالا، در محیطی امن و خوب زندگی کنند.همچنین فاصله کشور مقصد تا ایران برای مهاجرین بسیار مهم بوده زیرا بسیاری از افراد پس از مهاجرت به ایران سفر می‌کنند و به همین جهت کشور هایی که دارای مسافت کمتری با ایران هستند مهاجران بسیار زیادی از کشورمان دارند. با توجه به اینکه هر کشوری برای پذیرش نیروی پرستار و درمانی شرایط متفاوت را در نظر می‌گیرد بسیار مهم است که افراد ، شرایط کشور مورد نظر را داشته باشند همچنین زبان کشور مقصد نیز بسیار مهم بوده و تسلط به زبان آن کشور یکی از شرایط مهاجرت پرستاران می باشد.برای مهاجرت آسان شما نیاز به دریافت اطلاعات کامل و مشاوره دارید و در این زمینه موسسه بین المللی راد می توانند تمامی اطلاعات لازم درباره شرایط مهاجرت، اخذ اقامت، هزینه ها و… را به شما ارائه نماید.

سخن پایانی مهاجرت پرستاران

همانطور که گفتیم سیستم بهداشت و درمان کشور های بسیار زیادی به پرستاران نیاز دارند همچنین با شیوع بیماری های مختلف نیاز به پرستاران و پزشکان بسیار افزایش پیدا کرده به طوری که کشورهای زیادی اقدام به جذب نیروی پرستار و متخصص می‌نمایند. کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس و سایر کشور ها در سراسر جهان دستمزد های نسبتا خوبی را برای این افراد در نظر گرفته‌ اند و در برخی از کشور ها ، شرایط کاری بسیار آسان تر می باشد. تسهیلات و سطح رفاه بالا در برخی از کشورها موجب مهاجرت تعداد زیادی از پرستاران شده است.هر کشوری دارای شرایطی است که به همین جهت افراد واجد شرایط می توانند اقدام به مهاجرت نمایند. از مهمترین شرایط مهاجرت پرستاران شرکت در آزمون های ورودی پرستاری و اخذ جاب آفر می باشد همچنین تسلط بر زبان رسمی آن کشور و معادل سازی مدرک بسیار مهم بوده و پیش از اقدام به مهاجرت باید تمامی موارد مهم را در نظر بگیرید.

logo.png

پرستاری از مشاغل بسیار عالی و مهم بوده و کشورهای پیشرفته زیادی به نیروی پرستار با توجه به بالا رفتن سن جمعیت و رشد اقتصادی نیاز دارند. در نظر گرفتن شرایط ویژه برای پرستاران موجب شده افراد زیادی از کشورمان به سراسر دنیا مهاجرت کنند. داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و سابقه کاری و همچنین داشتن مدرک زبان برای اقامت کاری بسیار مهم می باشند.میزان درامد پرستاران در کشورهای مختلف به شکل متفاوتی بوده و در میان رده های پرستاری بیشترین حقوق برای پرستاران بخش مراقبت های ویژه ، پرستاران جراحی و پرستاران اطفال در نظر گرفته شده است. از جمله کشورهای پرطرفدار در زمینه مهاجرت پرستاران کشورهای فرانسه، ترکیه ،عمان، آمریکا ،سوئد، استرالیا و کانادا و غیره می باشد.

همان‌ طور که می ‌دانیم اقدام به مهاجرت و دریافت اقامت از طریق شیوه‌های مختلفی از جمله تحصیل در خارج از کشور، مهاجرت کاری ،ازدواج ، تمکن مالی و غیره انجام می گیرد که یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت، مهاجرت از طریق کار می باشد. موسسه بین المللی راد دارای مشاورین مجرب و با دانش می باشد که می تواند تمامی اطلاعات لازم در زمینه ی مهاجرت و امور مرتبط با آن را به صورت جامع و کامل به شما ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

http://radvisa.com/

مهاجرت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی