اقدام جنجالی یحیی برای پرسپولیس / هواداران شاکی شدند؟

به گزارش ساناپرس، پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر دو هفته ابتدایی را بدون گل زده ترک می‌کند.

تیم پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد موفق به گلزنی نشد تا مقابل هوادارانش از کسب اولین پیروزی فصل ناکام بماند. این در حالی است که سرخپوشان فصل گذشته را به عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر ترک کردند اما همان زمان نیز ضعف در خط حمله کاملا مشهود بود و به نظر در فصل جدید نیز ادامه یافته است.

نکته جالب اینکه در تاریخ بیست و یک ساله لیگ برتر ایران، پرسپولیس هرگز بدون گل زده دو هفته اول را ترک نکرده بود. بدترین آمار سرخپوشان به لیگ چهاردهم و تیم تحت هدایت علی دایی برمی‌گردد که آنها مقابل نفت تهران به تساوی یک بر یک رسیدند و هفته دوم برابر فولاد شکست خوردند. در لیگ سیزدهم نیز پرسپولیس برابر تراکتور در هفته اول یک صفر پیروز شد و برابر ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید.
پس از آن در لیگ بیستم، تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در هفته اول مقابل سایپا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد که این اولین باری بود که پرسپولیس در هفته نخست گل نمی‌زد. اما با این حال قرمزها در هفته دوم گل زدند و به پیروزی رسیدند.

بهترین آمار پرسپولیس در لیگ سوم رقم خورد و تیم وینکو بگوویچ با ۹ گل دو هفته نخست را سپری کرد اما با این وجود پرسپولیس وینکو افت کرد و نتوانست روند مثبت را ادامه دهد تا به این ترتیب مشخص شود یک شروع خوب، نمی‌تواند موفقیت تیم را تضمین کند.

با این حال هواداران پرسپولیس امیدوارند تا با حضور لوکادیا و همچنین نمایش بهتر عناصر تهاجمی هرچه زودتر و در هفته سوم مقابل آلومینیوم گلزنی کنند تا کابوس خط تیره برابر گل زده از بین برود – هرچند که دستاورد این تیم دو کلین‌شیت مقابل ذوب‌آهن و فولاد است.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی