مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان دوباره تغییر کرد / افزایش حقوق 28 درصد شد

1 دیدگاه

به گزارش ساناپرس، بازنشستگان سایر سطوح حقوقی تامین اجتماعی باید دقت داشته باشند در حساب و کتاب افزایش حقوق خود دچار اشتباه نشوند.

«میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: احکام جدید این بازنشستگان، در شهریور صادر خواهد شد و حقوق شهریور این عزیزان بر مبنای حکم جدید خواهد بود، همچنین روش های تامین منابع، نحوه و زمان پرداخت مابه‌التفاوت ماه‌های قبل در همکاری با کانون‌های بازنشستگان، متعاقباً اعلام می‌شود.

نکته ای که باید درباره این مصوبه اشاره کرد این است که، بازنشستگان سایر سطوح حقوقی تامین اجتماعی باید دقت داشته باشند در حساب و کتاب افزایش حقوق خود دچار اشتباه نشوند. طبق مصوبه قبلی دولت، از ابتدای امسال افزایش 10 درصدی در فیش حقوقی این گروه اعمال شده و علاوه بر آن، برای حقوق های زیر 10 میلیون تومان، مبلغ 650 هزار تومان هم لحاظ شده است. بنابراین میزان افزایش جدید در واقع 28 درصد بیش از حقوق ماه های اخیر خواهد بود و مبلغ 515 هزار تومان این 5 ماه هم، برای افرادی که 650 هزار تومان قبلی را دریافت کرده اند با لحاظ آن دریافتی ها، محاسبه خواهد شد.

پیگیری تا اصلاح کامل احکام

پس از نهایی شدن تصمیم دولت درباره حقوق این گروه از بازنشستگان، تشکل های کارگری هم به آن واکنش نشان دادند و به سرانجام رسیدنش را نتیجه مطالبه به حق کانون های بازنشستگی دانستند. حسن صادقی رئیس اتحادیه پیش کسوتان جامعه کارگری هم در پیامی که ایلنا آن را منتشر کرده، به این نکته اشاره کرد که «تا اصلاح کلیه احکام باید پیگیری‌ها استمرار داشته باشد تا خدای ناکرده تفسیر جدیدی را شاهد نباشیم».

اخباراقتصاد
افزایش حقوقپربازدید
 

1 دیدگاه.

  • رضا پلنگ
    2022-08-20 14:48

    ماه بازنشستگان ازنمایندگان مجلس وهر که برای افزایش حقوق ماه زحمت کشیدن تشکرقدردانی میکنیم

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی